Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78% (що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується, повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації .
Кожен відгук, скарга або пропозиція допомагають підвищити рівень обслуговування в Центрах. У міністерстві нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній.
23 грудня 2025
Швейцарська підтримка сприятиме реалізації...
5 агенцій регіонального розвитку отримають гранти на реалізацію стратегічних пріоритетів у рамках програми...
23 грудня 2025
Запрошуємо громади до партнерства для збереження та покращення доступності до публічних послуг
Запрошуємо громади до партнерства для...
Шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» оголошує конкурс на підтримку...
22 грудня 2025
Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ
Статут демократії: Криничанська громада серед...
Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...
22 грудня 2025
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...
У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...