94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах

Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78% (що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується, повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації .

Кожен відгук, скарга або пропозиція допомагають підвищити рівень обслуговування в Центрах. У міністерстві нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:

  • Під час візиту в ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. 
  • На платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.
  • Після візиту в ЦНАПи. Люди, які залишили номер телефону, отримують SMS- або Viber-повідомлення з опитуванням.
  • Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонують людям, що скористалися послугами в ЦНАПі, щоб уточнити, чи все було гаразд.
  • У ролі таємного відвідувача, який отримує та оцінює адмінпослугу в ЦНАПі за конкретними показниками.

Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній.

 

 

09.12.2021 - 10:16 | Переглядів: 5959
94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Міністерство цифрової трансформації

Читайте також:

23 грудня 2025

Запрошуємо громади до партнерства для збереження та покращення доступності до публічних послуг

Запрошуємо громади до партнерства для...

Шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» оголошує конкурс на підтримку...

22 грудня 2025

Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ

Статут демократії: Криничанська громада серед...

Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...

22 грудня 2025

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...

У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...