Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78% (що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується, повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації .
Кожен відгук, скарга або пропозиція допомагають підвищити рівень обслуговування в Центрах. У міністерстві нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній.
18 грудня 2025
Проєкт U-RESTORE розпочав відбір 12 громад у...
Проєкт «Підтримка відновлення України для забезпечення прозорості, взаємодії, стійкості та розширення...
18 грудня 2025
У Тростянецькій громаді завершили перший в...
У Тростянці на Сумщині завершено унікальний для України проєкт зеленої реконструкції п’ятиповерхового житлового...
18 грудня 2025
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...
18 грудня 2025
До кінця року у громадах України завершать 203 проєкти розвитку — охоплення понад 5 млн людей
До кінця року у громадах України завершать 203...
До кінця 2025 року в громадах по всій країні буде завершено 203 проєкти розвитку та відновлення. Про це повідомив...