Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78% (що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується, повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації .
Кожен відгук, скарга або пропозиція допомагають підвищити рівень обслуговування в Центрах. У міністерстві нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній.
19 грудня 2025
Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris
Планування відновлення на місцях: як працюють...
Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...
19 грудня 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 грудня 2025
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...
ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...
19 грудня 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...