Як показали результати першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78% (що є відмінною оцінкою та свідчить про високий рівень обслуговування), за результатами аналізу відгуків за грудень, адже сервіс постійно трансформується та покращується, повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації .
Кожен відгук, скарга або пропозиція допомагають підвищити рівень обслуговування в Центрах. У міністерстві нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:
Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній.
Поділитися новиною:
19 листопада 2024
Державний бюджет на 2025 рік ухвалений: які ресурси матиме місцеве самоврядування
Державний бюджет на 2025 рік ухвалений: які...
19 листопада Верховна Рада України ухвалила в цілому Закон України «Про Державний бюджет України на 2025 рік»....
19 листопада 2024
В’ячеслав Негода про соцдослідження...
«77% українців підтримують реформу місцевого самоврядування навіть у складні часи. Це не лише підтверджує...
19 листопада 2024
Підтримка населенням децентралізації...
Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади (децентралізація) має стабільно високий рівень...
19 листопада 2024
Як Агенція регіонального розвитку Сумщини...
Агенції регіонального розвитку, створені як майданчики синергії між громадами, органами влади та міжнародними...