На Донеччині з‘явився журнал про життя Нью-Йорка

Агенція медійного росту «Або» запустила НьюЙоркер.City — онлайн-журнал про життя та зміни прифронтового селища Нью-Йорк, що у Торецькій громаді, поблизу окупованої Горлівки.


— Для нас запуск медіа саме у Нью-Йорку є символічним. Поряд із лінією розмежування має бути подібний ресурс. Він там має бути як символ підтримки місцевих жителів, які беруться за розбудову свого селища, а не сидять склавши руки. Він має стати частиною бренду селища, його нового обличчя, яке починає формуватися зусиллями небайдужих людей, — пояснює співзасновниця агенції Лєра Лауда.

З боку Агенції роботу редакції координує менторка та журналістка Ольга Омельянчук. У медіа працюють троє місцевих жительок — Надія Гордіюк, Валерія Панасенко та Крістіна Шевченко. Всі вони — відомі на місці активістки, ті, хто боровся за повернення селищу його історичної назви, втраченої у 1951 році. Нагадаємо, у липні 2021-го тепер уже колишнє Новгородське знову стало Нью-Йорком.

— Усі три авторки вони поєднують роботу над сайтом з іншою зайнятістю, але цілком зможуть оновлювати сайт одним-двома матеріалами на день. А ми допомагатимемо з плануванням, фактчеком, пошуком тем та промоцією сайту, — каже Ольга Омельянчук.

Нью-Йоркер.City має шість розділів і розповідатиме, зокрема, історії місцевих мешканців, новини про життя селища і, головне, — фіксуватиме зміни прифронтового Нью-Йорка.

Раз на кілька місяців агенція «Або» відправлятиме у відрядження в Нью-Йорк відомих журналістів, які готуватимуть звідти матеріали для власних медіа та сайту НьюЙоркер.City. Першою селище відвідали співзасновниця видання «Заборона» Катерина Сєргацкова та фотограф Іван Чернічкін.

Невдовзі на сайті запрацює сервіс для краудфандингу — збору фінансування на проєкти для розвитку громади, які ініціюють місцеві жителі. Подібний сервіс вже запрацював на одному із сайті мережі Конотоп.City. Тепер його функціонал адаптують і для НьюЙоркер.City.

На прикладі Нью-Йорка «Або» планує відтестувати схему роботи медіа  у селищах і невеликих громадах: з простим функціоналом, невеликою кількістю контенту та 1-2 людьми, які зможуть забезпечувати роботу ресурсу.

— Невеликі селища часто знаходяться в інформаційній пустелі. Ми готові знаходити у таких громадах активних жителів, навчати їх роботі з контентом і надавати сайти на платформі The City на умовах франшизи: зі стартовим внеском в 15 тисяч гривень і щомісячним платежем у 1000 гривень. Власне, ми анонсуємо запуск ще одного продукту агенції «Або»та сітки медіа для селищ, — розповідає Лєра Лауда.

За її словами, рекламна модель для подібних медіа не є релевантною, а грантова можлива лише для медіа на сході України й в будь-якому разі вона не є стабільною. Оптимальний варіант — залучення коштів місцевого бізнесу, який покриє стартовий внесок на створення сайту, франшизний платіж та ставку одного журналіста.

— Ми дивимося в бік агрохолдингів, які могли би допомагати селищам, в яких працюють, зі створенням подібних медіа. Звісно, підписавши договір про невтручання у контент. При цьому, вони зможуть розміщувати на сайті власні промо- та піар-матеріали з відповідним маркуванням, — резюмувала Лєра  Лауда. 

Сам НьюЙоркер.City «Або» запустила за підтримки грантової програми DG-East, яка працює на сході України. Протягом року команда агенції має допомоги редакції знайти невелике, але стабільне фінансування з інших джерел.

06.10.2021 - 13:50 | Переглядів: 4946
На Донеччині з‘явився журнал про життя Нью-Йорка

Теги:

комунікації участь громадян

Область:

Донецька область

Громади:

Торецька територіальна громада

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

01 липня 2024

Швидка освітня допомога. Як громади співпрацюють навколо Центру професійного розвитку

Швидка освітня допомога. Як громади...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) Центр професійного розвитку для педагогічних працівників у Верховині, що на...

27 червня 2024

Іршавська громада визначає пріоритети місцевого розвитку разом з жителями

Іршавська громада визначає пріоритети місцевого...

Як зробити громаду комфортною для всіх жителів? Щоб відповісти на це запитання, надзвичайно важливо залучити...

27 червня 2024

У Володимир-Волинській громаді місцевий бізнес розвивається попри воєнні виклики

У Володимир-Волинській громаді місцевий бізнес...

Наприкінці 2022 року Володимир-Волинська громада на Волині, як і тисячі інших населених пунктів в Україні, потерпала...

25 червня 2024

Соціальне таксі та паспортна станція: Білокриницька громада розширює послуги через муніципальне співробітництво

Соціальне таксі та паспортна станція:...

Відвідати банк або лікарню для людей з інвалідністю в Білокриницькій громаді, що на Рівненщині, — справжній виклик,...