01 квітня 2025
Децентралізація

На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

31 березня 2025

31 березня 2025

75% внутрішньо переміщених осіб не планують переїзд з громади, де мешкають зараз – результати дослідження

75% внутрішньо переміщених осіб не планують...

75% внутрішньо переміщених осіб інтегрувалися у життя своїх нових громад і не планують переїздити з того населеного...

31 березня 2025

3 квітня - вебінар «Новий законопроєкт щодо формування ліцейної мережі: що може чекати на академічні ліцеї та громади»

3 квітня - вебінар «Новий законопроєкт щодо...

3 квітня, о 15:00 розпочнеться вебінар «Новий законопроєкт щодо формування ліцейної мережі: що може чекати на...

31 березня 2025

Вакансія! Менеджер з юридичних питань (англ.)

Вакансія! Менеджер з юридичних питань (англ.)

Менеджер з юридичних питань буде відповідати за законодавчу діяльність та допомагати команді посилювати спроможність...