На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Читайте також:

19 грудня 2025

Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris

Планування відновлення на місцях: як працюють...

Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...

19 грудня 2025

Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади

Бориславська міська рада затвердила новий...

Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...

19 грудня 2025

Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік

Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...

ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...

19 грудня 2025