УВАГА! Ця інформація вже не є актуальною, а збережена на порталі радше для історії.
Нагадаємо, 12 червня 2020 року Кабінет Міністрів України прийняв 24 розпорядження щодо визначення адміністративних центрів та затвердження територій громад областей. В результаті в країні було створено 1469 територіальних громад (в т.ч. 31 тергромада на непідконтрольній території в межах Донецької та Луганської областей).Актуальний перелік громад та основна інформація про них є ТУТ
Зроблено | План | |
Соцзахист дітей | Створено систему супроводу громадою життя дитини. Щомісячно перераховується субвенція до районного бюджету на фінансування Апостолівського центру соціально-психологічної реабілітації «Надія», Апостолівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. | Забезпечення шкільною та спортивною формою дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на 2017 – 2018 навчальний рік на суму 65,0 тис. грн. |
Охорона здоров'я | Створено ЦПМСД. Реорганізовано КЗ «Апостолівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» в КЗ «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги». До центру входять 6 амбулаторій та 21 фельдшерський пункт. | |
Економічний розвиток | Реалізовано проекти: капітального ремонту доріг, освітлення, придбання комунальної техніки, проведені капітальні ремонти шкіл, дитячих садків. | |
Е-урядування |
Створено ЦНАП. У 2016-2017 роках реалізовано проект: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 31 під розміщення центу надання адміністративних послуг» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ» в сумі 1241,044 тис. грн. Кошти міського бюджету – 1155,833 тис. грн. Розроблено Місцеву програму інформатизації Апостолівської міської ради (ОТГ) на 2017 – 2019 роки (основний інструмент реалізації проектів та заходів в сфері інформатизації) Створено ЦНАП. У 2016-2017 роках реалізовано проект: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 31 під розміщення центу надання адміністративних послуг» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ» в сумі 1241,044 тис. грн. Кошти міського бюджету – 1155,833 тис. грн. |
Планується створити віртуальні офіси старост. |
Безпека життя |
Створено відділ надзвичайних ситуацій, громадської безпеки, оборони, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами. Затверджено Положення про місцеву ланку ТП ЄДС ЦЗ. Постійно здійснюється просвітницько-інформаційна робота з населенням щодо питань захисту і дій у надзвичайних ситуаціях. У 2016 році рішенням сесії прийнято Програму створення місцевого фонду матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на 2016 - 2020 роки на території Апостолівської міської ради на загальну суму 1000,08 тис. грн. Проведено функціональне навчання у сфері цивільного захисту населення керівних кадрів громади Соціальний ефект: Створення оптимальної системи управління територіальною підсистемою єдиної державної системи цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування. |
Створення місцевої системи оповіщення населення на випадок виникнення НС на території громади. Соціальний ефект: Забезпечення належного рівня безпеки життєдіяльності населення, захисту суб’єктів господарювання і територій від загрози виникнення надзвичайних ситуацій. |
Культура та спорт |
У громаді функціонує 27 закладів культури: 13 клубних закладів, 12 бібліотек, 1 школа естетичного виховання та 1 міський народний історико-краєзнавчий музей. Проведено заходи з удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів області, створення опорних шкіл та їх філій. Забезпечено рівний доступу осіб до якісної освіти. Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання. |
Визначення культурного і ресурсного потенціалу ОТГ (культурне мапування), інвентаризація пам'яток та виготовлення облікової документації. Створення місцевого реєстру елементів нематеріальної культурної спадщини громади. Упорядкування мережі бібліотек та якості послуг, розширення зон Wi-Fi в центрах культурного досугу. Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”. Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентностей в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя. Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади. |
Просторовий розвиток | Громада отримала функції ДАБІ | |
Стратегія розвитку | Розробляється Стратегія розвитку Апостолівської міської ради до 2025 року разом з проектом «DOBRE», Дніпропетровським центром розвитку місцевого самоврядування. Орієнтовна дата прийняття Стратегії: липень-серпень 2017 року. | |
Освіта |
У 2016 році створено опорний навчальний заклад «Апостолівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Апостолівського району Дніпропетровської області» з двома філіями: Володимирівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» та Михайло-Заводський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад», який почне функціонувати з 01.09.2017. У громаді на даний час 12 загальноосвітніх навчальних закладів I-III ступенів та 2 загальноосвітніх навчальних заклади I-II ступенів, 9 дошкільних навчальних закладів та Апостолівський будинок дитячої творчості. Проведено заходи з удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів області, створення опорних шкіл та їх філій. Забезпечено рівний доступу осіб до якісної освіти. Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання. |
Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”. Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентності в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя. Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади. |
Кадри децентра-лізації |
Участь у 2016-т 2017 роках представників громади та у дистанційному навчанні
|
Участь у 2017 році представників громади у дистанційному навчанні
|
Оберіть область, громаду або населений пункт