05 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
text_block_en
Апостолівська міська об’єднана територіальна громада
  Зроблено План
Соцзахист дітей Створено систему супроводу громадою життя дитини. Щомісячно перераховується субвенція до районного бюджету на фінансування Апостолівського центру соціально-психологічної реабілітації «Надія», Апостолівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Забезпечення шкільною та спортивною формою дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на 2017 – 2018 навчальний рік на суму 65,0 тис. грн.
Охорона здоров'я Створено ЦПМСД. Реорганізовано КЗ «Апостолівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» в КЗ «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги». До центру входять 6 амбулаторій та 21 фельдшерський пункт.  
Економічний розвиток Реалізовано проекти: капітального ремонту доріг, освітлення, придбання комунальної техніки, проведені капітальні ремонти шкіл, дитячих садків.  
Е-урядування

Створено ЦНАП. У 2016-2017 роках реалізовано проект: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 31 під розміщення центу надання адміністративних послуг» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ» в сумі 1241,044 тис. грн. Кошти міського бюджету – 1155,833 тис. грн.

Розроблено Місцеву програму інформатизації Апостолівської міської ради (ОТГ) на 2017 – 2019 роки (основний інструмент реалізації проектів та заходів в сфері інформатизації)

Створено ЦНАП.

У 2016-2017 роках реалізовано проект: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 31 під розміщення центу надання адміністративних послуг» за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ» в сумі 1241,044 тис. грн. Кошти міського бюджету – 1155,833 тис. грн.

Планується створити віртуальні офіси старост.
Безпека життя

Створено відділ надзвичайних ситуацій, громадської безпеки, оборони, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами. Затверджено Положення про місцеву ланку ТП ЄДС ЦЗ.

Постійно здійснюється просвітницько-інформаційна робота з населенням щодо питань захисту і дій у надзвичайних ситуаціях.

У 2016 році рішенням сесії прийнято Програму створення місцевого фонду матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на 2016 - 2020 роки на території  Апостолівської міської ради на загальну суму 1000,08 тис. грн.

Проведено функціональне навчання у сфері цивільного захисту населення керівних кадрів громади

Соціальний ефект: Створення оптимальної системи управління територіальною підсистемою єдиної державної системи цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування.

Створення місцевої системи оповіщення населення на випадок виникнення НС на території громади.

Соціальний ефект: Забезпечення належного рівня безпеки життєдіяльності населення, захисту суб’єктів господарювання і територій від загрози виникнення надзвичайних ситуацій.

Культура та спорт

У громаді функціонує 27 закладів культури: 13 клубних закладів, 12 бібліотек, 1 школа естетичного виховання та 1 міський народний історико-краєзнавчий музей.

Проведено заходи з удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів області, створення опорних шкіл та їх філій.

Забезпечено рівний доступу осіб до якісної освіти.

Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання.

Визначення культурного і ресурсного потенціалу ОТГ (культурне мапування), інвентаризація пам'яток та виготовлення облікової документації. Створення місцевого реєстру елементів нематеріальної культурної спадщини громади. Упорядкування мережі бібліотек та якості послуг, розширення зон Wi-Fi в центрах культурного досугу.

Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”.

Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентностей в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя.

Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади.

Просторовий розвиток Громада отримала функції ДАБІ  
Стратегія розвитку   Розробляється Стратегія розвитку Апостолівської міської ради до 2025 року разом з проектом «DOBRE», Дніпропетровським центром розвитку місцевого самоврядування.  Орієнтовна дата прийняття Стратегії: липень-серпень 2017 року. 
Освіта

У 2016 році створено опорний навчальний заклад «Апостолівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Апостолівського району Дніпропетровської області» з двома філіями: Володимирівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» та Михайло-Заводський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад», який почне функціонувати з 01.09.2017.

У громаді на даний час 12 загальноосвітніх навчальних закладів I-III ступенів та 2 загальноосвітніх навчальних заклади I-II ступенів, 9 дошкільних навчальних закладів та Апостолівський будинок дитячої творчості.

Проведено заходи з удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів області, створення опорних шкіл та їх філій.

Забезпечено рівний доступу осіб до якісної освіти.

Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання.

Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”.

Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентності в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя.

Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади.

Кадри децентра-лізації

Участь у 2016-т 2017 роках представників громади та  у дистанційному навчанні

  • "Староста - лідер, адміністратор, представник інтересів територіальної громади"
  •  "Проекти як інструменти розвитку громади"
  • " Організація роботи  Центру надання адміністративних послуг в громаді"
  • "Депутат - лідер громади"

Участь у  2017 році представників громади у дистанційному навчанні

  • "Мистецтво жити в громаді"
  • "Формування освітньо-культурно-спортивного простору громади"

 

share

utc

Choose a region, community or village