18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 777

Доброго дня! Прошу допомогти у вирішенні ситуації. При відділі культури (структурний підрозділ РДА зі статусом юридичної особи працювала служба охорони праці (1людина) та централізована бухгалтерія (5 осіб). Зараз відділ у статії реорганізації, а фактично ліквідації. Працівники повідомлені про можливе вивільнення 5 січня 2021 року, так як розпорядження голови РДА про реорганізацію відділів від 31 грудня 2020 року, а ознайомили начальника, а він в свою чергу працівників 5 січня 2021 року. Відповідно до законодавства вони повинні працювати 2 місяці, а якщо є профспілка, то 3 місяці, а вона є. Ці служби фінансувалися з районного бюджету через головного розпорядника - відділ культури (код 4082, інші заклади). Відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України , починаючи з 2021 року видатки на утримання цих служб не здійснюються, тільки з міських, сільких та селищних. Наш район поділений на 2 громади. Жодна громада не хоче брати цих людей. У кожній громаді свій механізм подальшого фінансування. Начальник відділу, який з 1 січня 2021 року - голова комісії з реорганізації, працює до 5 лютого 2021 року (держслужбовці попереджаються за місяць). Як бути? Хто буде розраховувати і виплачувати зарплату працівникам. Начальник відділу працює до 5 лютого 2021 року (держслужбовці попереджаються за місяць). Дякую за відповідь.

Розраховувати та виплачувати зарплату буде правонаступник, як це завжди відбувається при реорганізації.

Share: