02 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 706

Доброго вечора!Оскільки на даний момент в інформаційному просторі є дуже багато інформації з приводу ОТГ, як одного з основних елементів децентралізації, виникає трудність з розумінням процесу найму працівників. В одному з міст Тернопілської області буде ліквідовано районну адміністрацію. Як наслідок буде утворено ОТГ та звільнено чималу кількість працівників.Глибоко переконаний, що сучасні реформи мають на меті утворення ОТГ з подальшим набором на відповідні посади до останніх виключно кваліфікованих працівників. Однак рівень корупції та різного роду "домовленостей" в нашій країні, в тому числі використання службового становища для працевлаштування "своїх" людей, залишається гострою проблемою.Прошу Вас, як команду професіоналів, прокоментувати яка процедура працевлаштування до ОТГ ? Чи є відповідне тестування кандидатів (тести, екзаменаційні завдання, знання відповідних програм та нормативних баз, тощо) і як саме можна перевірити "законність" набору тих чи інших працівників до ОТГ та визначити реальну компетентність майбутніх працівників займаній посаді. Дякую!

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах мсіцевого самоврядування» прийняття на службу в ОМС на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ради, керуючого справами виконавчого апарату обласних і районних рад, керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Порядок проведення конкурсу визначений постановою КМУ від 15.02.2002 р. № 169.

У разі, якщо відповідна РДА наразі перебуває у процесі реорганізації – можливе переведення без конкурсу на підставі п. 4 Прикінцевих положень Закону № 1009, згідно з яким під час реорганізації районних державних адміністрацій у зв’язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України переведення державного службовця на посаду служби в органах місцевого самоврядування здійснюється без обов’язкового проведення конкурсу, за умови відповідності його професійної компетентності кваліфікаційним вимогам до відповідної посади.

Share: