Нові робочі місця, відремонтовані медзаклади та дороги – як живе одна з кращих об’єднаних громад в Україні

Шишацька об’єднана територіальна громада – не лише серед найбільших в області, вона ще й одна з найуспішніших у країні. Нещодавно експертна група фінансового моніторингу при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ провела моніторинг фінансової спроможності всіх ОТГ за перше півріччя 2017 року. Шишацька об’єднана громада ввійшла до п’ятірки найбільш фінансово спроможних громад України. А загалом, згідно з цим рейтингом, до першої двадцятки ввійшло 4 ОТГ із Полтавщини.

Із Олександром Туткою, селищним головою, ми зустрілися минулого тижня. Попри офіційну відпустку, у нього щільний робочий графік: у кабінет заходять відвідувачі, не стихає телефон, а робочі поїздки розписані заздалегідь. Звісно, тема інтерв’ю – Шишацька об’єднана територіальна громада – ОТГ, яку чи не найчастіше відвідує обласна влада, на її базі проводять всеукраїнські конференції, а загалом за два роки існування громада прийняла понад 35 делегацій з усієї України…Повну версію інтерв’ю читати ТУТ

Область:

Полтавська область

Громади:

Шишацька селищна об’єднана територіальна громада

Source:

«Коло»

Read more:

16 December 2025

Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept

Congress welcomes the update of Ukraine’s...

“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...

16 December 2025

Cities4Cities and Association of Public Administrators in Romania sign a Memorandum of Cooperation

Cities4Cities and Association of Public...

  During the international conference Rebuilding Ukraine: Security, Opportunities, Investment, held on 11–12...

16 December 2025

16 December 2025

Government approves allocation of UAH 1.56 billion in additional subsidies to local budgets for the fourth quarter of 2025

Government approves allocation of UAH 1.56...

The Cabinet of Ministers of Ukraine has approved the allocation of additional subsidies to the local budgets of...