Сьогодні, 28 лютого, за участі заступника Міністра освіти і науки Павла Хобзея, представників проектного офісу секторальної децентралізації, Міністерства фінансів, Міністерства культури, місцевих органів виконавчої влади та експертів вітчизняних а міжнародних експертів у сфері освіти за підтримки канадського проекту EDGE відбувається стратегічна сесія з децентралізації освіти.
Мета сесії – на основі концептуального бачення децентралізації освіти та із застосування методології управління, орієнтованого на результат, створити логічну модель – матрицю реформи децентралізації в секторі освіти на основі загальної логічної моделі реформи децентралізації, а також окреслити кінцеву мету, операційні цілі та завдання для внесення в план дій по реформі децентралізації влади в секторі освіти на 2017 рік.
Концептуальне бачення реформи децентралізації освіти включає розподіл освітніх повноважень, ключові задачі, план впровадження на 2017 та 2018 рік та приклади можливих показників ефективності.
В Україні триває процес створення мережі опорних шкіл і на сьогодні, у порівнянні з 2016-м роком, їх кількість збільшено зі 137-ми до 178-ми, 39 з яких знаходиться в об’єднаних територіальних громадах.
Матриця цілей та завдань децентралізації в освіті є ТУТ
Attached images:
Tags:
Source:
Національна рада реформ
25 January 2025
Олексій Кулеба: Тільки у партнерстві з...
Під час зустрічі з очільниками українських громад керівництво Мінрозвитку та Агентства відновлення презентували...
25 January 2025
Початок нової співпраці: Програма Polaris та...
23–24 січня 2025 року у місті Жовква Львівської області шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка...
24 January 2025
29 січня - вебінар «Основи грантрайтингу для...
Хочете навчитися уникати помилок і грамотно заповнювати проєктну документацію? Тоді вебінар від експертів...
24 January 2025
29 січня - вебінар «Освітня мережа: потреби громади та вимоги законодавства»
29 січня - вебінар «Освітня мережа: потреби...
Програма Polaris запрошує представників освітньої спільноти територіальних громад на вебінар «Освітня мережа: потреби...