Влада стає дедалі ближчою до народу

Компетентність чиновників люди оцінюють за комфортністю умов надання послуг населенню

Завдяки децентралізації відбулася передача від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популяних послуг. Чи підвищився рівень їх надання зокрема в Харкові?

Орієнтир на онлайн-режим

Децентралізація стала сприятливим чинником для підвищення рівня реєстраційних послуг у Харкові. На цьому наголосила заступник Харківського міського голови Тетяна Чечетова-Терашвілі під час презентації результатів дослідження «Оцінка дотримання принципів верховенства права при наданні реєстраційних послуг в місті Харкові».

Загалом дослідження, яким охопили 7 міст України, проводили в межах проекту шведського урядового агентства  Академії Фольке Бернадотте, відомого реалізацією загальної місії щодо участі в міжнародних миротворчих операціях і антикризовому управлінні. Соціологи провели опитування у грудні 2016 року. Запитання і до працівників департаменту реєстрації та центрів надання адміністративних послуг, і до клієнтів стосувалися законності, доступності, прозорості та інших принципів роботи.

Як повідомили соціологи, дослідження виявило високий рівень забезпечення принципів верховенства права в департаменті реєстрації і в ЦНАП, де надають реєстраційні послуги.

За словами директора департаменту реєстрації Олега Дробота, результати дослідження показали сильні сторони сфери надання реєстраційних послуг і певні недоліки.

«Завжди є що поліпшити і куди розвиватися. Якщо реєстрацію нерухомості й місця проживання в ЦНАП упроваджено, то над реєстрацією бізнесу нам ще потрібно працювати. Найближчим часом плануємо впровадити цю послугу в центрах. Стикаємося з недосконалістю законодавства і дуже поганою роботою державного реєстру, робитимемо цю послугу більш зручною й доступною для харків’ян. Також рухатимемося в напрямку автоматизації всіх процесів, орієнтуватимемося на онлайн-послуги. Найближчим часом послуга реєстрації місця проживання з’явиться в режимі онлайн. Дамо змогу заявникові надіслати нам пакет документів і отримати прогноз результату, з яким він вийде з центру», — розповів Олег Дробот. Тетяна Чечетова-Терашвілі наголосила, що основне завдання будь-якого органу влади — створення комфортних умов для надання послуг населенню. За цим люди оцінюють компетентність органів влади. Децентралізація в межах передачі від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популярних послуг дала змогу вдосконалити цю роботу. А будь-які зауваження і пропозиції сторонніх експертів допомагають зробити нашу роботу якіснішою.

Сфера надання реєстраційних послуг кожного місяця стає дедалі привабливішою для населення та бізнесу. 

Область:

Харківська область

Source:

«Урядовий кур’єр»

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

26 July 2024

Алгоритм дій ОМС/ВАНП у разі пошкодження чи знищення комунального майна внаслідок бойових дій - запис вебінару

Алгоритм дій ОМС/ВАНП у разі пошкодження чи...

Проєкт SOERA (Діяльність у рамках реформи державних підприємств України) ділиться матеріалами вебінару «Алгоритм дій...

26 July 2024

Проєктна діяльність освітян: можливості, виклики та історії успіху

Проєктна діяльність освітян: можливості,...

Учасники інформаційної сесії від Програми "U-LEAD з Європою" дізналися, як проєктна діяльність впливає на життя школи...

26 July 2024

Вакансія! Спеціаліст(ка) з комунікацій

Вакансія! Спеціаліст(ка) з комунікацій

SALAR International оголошує вакансію «Спеціаліст(ка) з комунікацій» у Програму підтримки реформ децентралізації та...

26 July 2024

Конятинська громада: коли проєкти стають ресурсом для розвитку

Конятинська громада: коли проєкти стають...

Проєктний підхід — не джин з лампи. Але за умови системної роботи він може зробити чимало чудес. Це доводить досвід...