Організація роботи ОТГ, юридичні аспекти, робота з депутати та діловодство – про ці та інші питання розповідали фахівці відділів виконавчого апарату обласної ради секретарям сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад. На семінар-навчання 14 лютого зібралися новообрані керівники місцевих рад з усієї області, аби підвищити свій рівень обізнаності.
Зокрема, секретарів рад поінформовано про їхній правовий статус, про функціональні обов’язки старост та нормативно-правові акти, якими вони мають керуватися під час організації роботи ОТГ.
Серед іншого учасникам семінару розповіли про юридичні аспекти забезпечення діяльності рад, виконавчих органів та апарату управління громад, а саме, прийняття нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування, їх оприлюднення та контроль за їхнім виконанням, а також кадрові питання.
Надано фахову допомогу секретарям у питаннях прийняття регламенту ради, утворення постійних комісій та роботи з депутатами.
Дізналися учасники семінару й про ведення документації та організацію прийому громадян, а також отримали вичерпні відповіді на інші запитання.
12 May 2025
Відбулася презентація підготовленого до другого...
12 квітня Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...
12 May 2025
Уряд виділив кошти на генератори для освітніх...
09 травня 2025 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову про розподіл залишку коштів спеціального фонду...
12 May 2025
Уряд ухвалив зміни до фінансування військових адміністрацій: запроваджено єдиний підхід
Уряд ухвалив зміни до фінансування військових...
9 травня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка вносить зміни до Порядку фінансового забезпечення...
12 May 2025
Визначені проєкти-переможці конкурсу грантів «Кластери Відродження»
Визначені проєкти-переможці конкурсу грантів...
Вісім ініціатив із шести регіонів отримають фінансування від Швейцарсько-українського проєкту UCORD на реалізацію...