Побудова бренду та застосування комунікаційних інструментів є важливими елементами розвитку добровільних пожежних команд (ДПК) та розширення їхніх можливостей щодо залучення коштів, збільшення впізнаваності та рекрутингу нових вогнеборців. Саме про це розповіли експерти Фонду міжнародної солідарності в Україні в рамках вебінару “Промоційний супровід розвитку та активізація населення для підтримки пожежного руху”.
Зокрема, експертка проєкту «Вогнеборці. Зміцнення спроможності українських громад шляхом розвитку добровільних пожежних команд» Агнєшка Пясецька презентувала практики інформування про діяльність ДПК. Під час свого виступу пані Агнєшка наголосила, що просування бренду добровільних пожежних команд несе важливу місію – побудову позитивного іміджу, диверсифікацію джерел фінансування та розбудову міжмуніципальних зв’язків.
А відтак, експертка навела численні приклади залучення партнерів з огляду на досвід польських колег.
«Треба пам’ятати про надзвичайно важливу річ – без просування свого бренду ДПК не існує. Тобто, якщо не говорити про себе та свою діяльність, це зменшує потенційні можливості залучення коштів на розвиток ваших команд та обізнаність громади про вашу діяльність. Тому важливо застосовувати такі інструменти просування своєї ДПК, як зустрічі зі спонсорами, суспільні події, присутність на святах громади, створення молодіжних пожежних команд, ведення соцмереж тощо», – зазначила пані Агнєшка.
Більше – у відео:
Спеціалістка з комунікацій Фонду міжнародної солідарності Тетяна Музиченко розповіла про можливості комунікаційних інструментів для розвитку ДПК та як їх використовувати, аби «достукатися» до цільової аудиторії.
«Аби якомога простіше пояснити необхідність залучення комунікаційної складової у діяльності ДПК, спершу, пропоную розглянути вашу діяльність, як один із видів самоврядування громади. Громада є не є однорідною, кожна людина є особистістю, і як правило належить до тієї чи іншої групи. Ефективне самоврядування неможливе без залучення її мешканців, і комунікація може бути одним із інструментів залучення ваших односельчан у тій чи іншій формі», – розпочала свій виступ Тетяна.
Повний виступ пані Тетяни щодо комунікації ДПК у соцмережах є у відео:
Більше інформації про добровільний пожежний рух у громадах є на сайті Вогнеборці www.vognebortsi.in.ua та у підрубриці сектору «Безпека» на порталі «Децентралізація».
20 December 2024
Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)
Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)
Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...
20 December 2024
Ветеранська політика в громадах: як це працює та які можливості може використати місцева влада
Ветеранська політика в громадах: як це працює...
Після демобілізації, поранення, повернення додому, ветеранів та ветеранок зустрічають громади. За те, щоби військові...
20 December 2024
Набув чинності закон, який дозволяє комунальним підприємствам використовувати гуманітарну допомогу
Набув чинності закон, який дозволяє комунальним...
18 грудня 2024 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до статті 15 Закону України «Про гуманітарну...
20 December 2024
Як зміна механізму зарахування ПДФО вплине на бюджети територіальних громад - дослідження
Як зміна механізму зарахування ПДФО вплине на...
Дві третини доходів від ПДФО надходять до бюджетів тих громад, де люди працюють, а не живуть. Якщо змінити цю систему...