Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).


Attached files:
Tags:
Source:
Проект PROSTO
05 December 2025
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із Cities4Cities
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із...
Україна входить у черговий переговорний етап євроінтеграції – і місцеве самоврядування тут відіграє ключову...
05 December 2025
Швейцарсько-український проект DECIDE...
Протягом п'яти років реалізації реформи децентралізації управління освітою продовжує залишатися критичним чинником...
04 December 2025
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки регіонального форуму Polaris
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки...
3 грудня у Полтаві відбувся регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування» –...
04 December 2025
15 грудня - круглий стіл «Громада як юридична...
Центр політико-правових реформ запрошує взяти участь у дискусіях на круглому столі «Громада як юридична особа...