Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Attached files:
Tags:
Source:
Проект PROSTO
22 January 2025
Субвенція для професійного розвитку вчителів НУШ: ключові деталі
Субвенція для професійного розвитку вчителів...
У 2025 році на підвищення кваліфікації вчителів «Нової української школи» виділили 150 млн грн....
22 January 2025
Політика згуртованості ЄС після 2027 року: що пропонує Польща і чому це важливо для України
Політика згуртованості ЄС після 2027 року: що...
З 1 січня по 30 червня 2025 року Польща головує в Раді Європейського Союзу. Одним із ключових пріоритетів польського...
21 January 2025
У Черкасах обговорили реформу старшої школи: створення мережі академічних ліцеїв
У Черкасах обговорили реформу старшої школи:...
17 січня в Черкасах відбулося громадське обговорення реформи старшої школи. У заході взяли участь представники...
21 January 2025
Молодь з прифронтових територій та малих міст і...
Громадська організація uBoost, за підтримки фонду Razom, запускає безкоштовну освітню програму «Створюй тут!» для...