Які сервіси та публічні послуги і функції можуть бути інтегровані у ЦНАП - результати дослідження
15.05.2024
Source:
Проект PROSTO
Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
- найбільш затребуваною супутньою послугою є можливість оплати у ЦНАП за платні адміністративні послуги,
- майже 90% ЦНАП надають безкоштовний доступ до інтернет, понад 70% ЦНАП застосовують шеринг цифрових документів та консультують щодо отримання е-послуг,
- близько 70% ЦНАП облаштували місця для самообслуговування.
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Attached files:
Views: 1816
Share the news:
Comments:
Related news:
Administrative services

Administrative services
Програма Polaris представила полісі пропозиції щодо інтеграції податкових...
29 May 2025

Administrative services
Асоціації ОМС об’єднують зусилля для покращення адміністративних послуг...
29 May 2025

Administrative services
Доступ до послуг у кожному куточку — про мобільні ЦНАПи та цифрові валізи
23 May 2025

Administrative services
Інтеграція податкових адміністративних послуг у ЦНАП: 28 травня - презентація...
20 May 2025