Цікаво дізнатися, що таке інформаційна кампанія? Для чого вона потрібна? Про що має бути інформування, і як воно має вплинути на аудиторію?
Зберігайте собі нову порцію порад Програми USAID DOBRE.
Інформаційна кампанія – це комплексна, одночасна та системна подача серії ключових повідомлень визначеній цільовій аудиторії через обрані канали комунікації в певний проміжок часу.
Тому рекомендуємо вам:
Такими порадами поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак (Olga Chumak) із учасниками тренінгу «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян».
Навчання для місцевих організацій громадянського суспільства з Чернігівської, Харківської та Кіровоградської областей провів Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
komunikatsii DOBRE communications
Source:
Програма DOBRE
15 December 2025
Наскільки громади готові до міжнародного партнерства та програм ЄС: прийміть участь у дослідженні
Наскільки громади готові до міжнародного...
Центр розвитку інновацій за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» проводить дослідження...
15 December 2025
Румунія – особливості планування регіонального розвитку
Румунія – особливості планування регіонального...
Як співвідносяться загальні правила, які встановлює ЄС для доступу країн-членів до коштів європейської політики...
15 December 2025
Перспективи для розвитку законодавства про службу в органах місцевого самоврядування
Перспективи для розвитку законодавства про...
На рівні держави й громад як під час війни, так і в мирному часі мають ефективно функціонувати управлінські апарати,...
15 December 2025
«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо профорієнтації обʼєдналися профтех, бізнес і влада
«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо...
VR-окуляри для майбутніх машиністів поїздів залізничної дороги; агростанція, на якій можна спробувати виростити...