У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.
Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».
Share the news:
18 September 2024
Закон про відновлення середньострокового...
18 вересня Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо...
18 September 2024
Відповіді на поширені запитання від учасників конкурсу «Громада на всі 100»
Відповіді на поширені запитання від учасників...
Конкурс «Громада на всі 100» – це конкурс для територіальних громад, які шукають нові можливості для втілення своїх...
18 September 2024
МЗС України орієнтує закордонні дипустанови на розвиток міжнародної міжмуніципальної співпраці
МЗС України орієнтує закордонні дипустанови на...
Питання розвитку мережі міжнародно співпраці громад і регіонів обговорили з керівниками закордонних дипломатичних...
18 September 2024
Гірськими стежками півдня Буковини: в...
Красива, працелюбна, згуртована – саме такими словами описали Усть-Путильську громаду Чернівецької області учасники...