Як громаді створити робочі місця для ВПО, допомогти їм відкрити власну справу й підвищити рівень медіаграмотності мешканців – інфографіки

У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.

Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».

Attached images:

Tags:

social services komunikatsii war

Source:

Read more:

18 December 2025

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...

18 December 2025

Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій

Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій

Avfall Sverige та SALAR International оголошують вакансію Координатор (-ка)  з комунікацій до програм «WM4U:...

17 December 2025

Verkhovna Rada of Ukraine adopts Statement on local self-government in conditions of war and occupation

Verkhovna Rada of Ukraine adopts Statement on...

On 17 December 2025, the Verkhovna Rada of Ukraine adopted a Resolution on the Statement on the occasion of Local...

17 December 2025

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

  Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...