У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.
Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».
18 December 2025
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...
18 December 2025
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Avfall Sverige та SALAR International оголошують вакансію Координатор (-ка) з комунікацій до програм «WM4U:...
17 December 2025
Verkhovna Rada of Ukraine adopts Statement on...
On 17 December 2025, the Verkhovna Rada of Ukraine adopted a Resolution on the Statement on the occasion of Local...
17 December 2025
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...