Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення
Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У другому відео мова йде про:
- цільові аудиторії для залучення ресурсів,
- як достукатися до різних цільових авдиторій,
- чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.
Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434
Share the news:
20 March 2025
21 березня – пресконференція «Досвід цивільного...
21 березня 2025 року об 11:00 в Українському кризовому медіа-центрі розпочнеться пресконференція «Досвід цивільного...
20 March 2025
Мінрозвитку затвердило оновлений перелік...
Міністерство розвитку громад та територій України наказом №376 від 28 лютого 2025 року затвердило оновлений перелік...
20 March 2025
26 березня - вебінар «Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та фінансові моделі»
26 березня - вебінар «Формування мережі ліцеїв:...
26 березня, о 15:00 розпочнеться вебінар «Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та фінансові...
20 March 2025
Майбутнє Гірської громади: як планувати відновлення навіть в умовах повної окупації
Майбутнє Гірської громади: як планувати...
Команда урбаністичної коаліції Ro3kvit спільно з Гірською міською військовою адміністрацію Луганської області...