Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Read more:

17 December 2025

Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо місцевого самоврядування в умовах війни та окупації

Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо...

17 грудня 2025 року Верховна Рада України прийняла Постанову про Заяву до Дня місцевого самоврядування в Україні в...

17 December 2025

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

  Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...

17 December 2025

18 грудня – презентація каталогів можливостей для громад та бізнесу

18 грудня – презентація каталогів можливостей...

  18 грудня о 10:00 запрошуємо на презентацію нових каталогів можливостей для громад та бізнесу на...

16 December 2025

Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept

Congress welcomes the update of Ukraine’s...

“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...