18 March 2025
Децентралізація

Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

18 March 2025

Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з Європою»

Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з...

Програма «U-LEAD з Європою» розпочинає новий етап діяльності за підтримки Європейського Союзу та його країн-членів —...

18 March 2025

Яка роль місцевого самоврядування у переговорному процесі вступу до ЄС

Яка роль місцевого самоврядування у...

Основне з другого дня курсу «Євроінтеграція: вплив і можливості громад» від ініціативи Сities4Сities та...

18 March 2025

«Освітній Маркер»: головні події лютого

«Освітній Маркер»: головні події лютого

У новому випуску «Освітнього маркера» від Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - найактуальніші освітні новини...