Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

19 September 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 September 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...

19 September 2024

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує до команди виконавчого офісу

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголосила конкурс на вакантні...

18 September 2024

Закон про відновлення середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні – експертний коментар

Закон про відновлення середньострокового...

18 вересня Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо...