Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення
Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У другому відео мова йде про:
- цільові аудиторії для залучення ресурсів,
- як достукатися до різних цільових авдиторій,
- чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.
Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434
Share the news:
18 March 2025
Парламентський комітет проводить консультацію з...
Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку...
18 March 2025
Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з Європою»
Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з...
Програма «U-LEAD з Європою» розпочинає новий етап діяльності за підтримки Європейського Союзу та його країн-членів —...
18 March 2025
Яка роль місцевого самоврядування у переговорному процесі вступу до ЄС
Яка роль місцевого самоврядування у...
Основне з другого дня курсу «Євроінтеграція: вплив і можливості громад» від ініціативи Сities4Сities та...
18 March 2025
«Освітній Маркер»: головні події лютого
«Освітній Маркер»: головні події лютого
У новому випуску «Освітнього маркера» від Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - найактуальніші освітні новини...