Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення
Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У другому відео мова йде про:
- цільові аудиторії для залучення ресурсів,
- як достукатися до різних цільових авдиторій,
- чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.
Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434
Share the news:
16 June 2025
«Рух без бар’єрів»: як громаді приєднатись до створення безбар'єрних маршрутів
«Рух без бар’єрів»: як громаді приєднатись до...
Міністерство розвитку громад та територій України продовжує реалізацію флагманського проєкту «Рух без бар’єрів». У...
16 June 2025
Громадське обговорення проєктів рішень про...
Швейцарсько-український проєкт DECIDE провів вебінар на тему: «Громадське обговорення проєктів рішень про...
16 June 2025
U-LEAD запрошує до участі у Програмі підтримки «Земельний аудит в громаді»
U-LEAD запрошує до участі у Програмі підтримки...
До уваги представників громад - долучайтеся до Програми підтримки «Земельний аудит в громаді» від «U-LEAD з Європою»....
14 June 2025
У Мінрозвитку презентували дослідження щодо надання громадам статусу юридичної особи
У Мінрозвитку презентували дослідження щодо...
В рамках виконання індикатору 9.2 Плану України у межах програми Ukraine Facility 13 червня в Міністерстві розвитку...