The brand of the Tupychivska municipality – the idea, having united the residents

A modern municipality must have its brand for a better positioning, investor and partner search. Identity – an idea, an image, colours and symbols – have to unite the whole municipality, to get feedback from the residents.

It is important to involve municipality residents in the brand creation process. It was the case with the Tupychivska municipality in the Chernihiv oblast.

Larysa Shovkova, the municipality head, commented: «When our little municipality was established, we understood that few people knew about us. That was why we came up with the idea of creating something to assist us in being recognizable among other municipalities in the oblast and country. We wanted to be known and recognized».

Tags:

komunikatsii

Область:

Чернігівська область

Громади:

Тупичівська територіальна громада

Source:

Read more:

20 January 2025

На своєму місці. Випуск 8. Як Житомир вибудовує свою енергетичну стійкість

На своєму місці. Випуск 8. Як Житомир вибудовує...

В цьому випуску «На своєму місці» -  про те, як Житомир вибудовує свою енергетичну стійкість. Велике місто, зі своїм...

16 January 2025

Три громади у співпраці створили цифрову платформу для збереження культурної спадщини краю

Три громади у співпраці створили цифрову...

«Креденс» – так називається інтернет-платформа, створена у співпраці громад для збереження культурної спадщини та...

16 January 2025

На своєму місці. Випуск 7. Адміністративні послуги поруч з війною: досвід Покровської громади

На своєму місці. Випуск 7. Адміністративні...

В цьому випуску «На своєму місці» - Покровська селищна громада Синельниківського району Дніпропетровщини. За...

15 January 2025

На своєму місці. Випуск 6. Медичні послуги Оржицької громади

На своєму місці. Випуск 6. Медичні послуги...

В цьому випуску «На своєму місці» - про Оржицьку селищну територіальну громаду Лубенського району на Полтавщині. Ще у...