A modern municipality must have its brand for a better positioning, investor and partner search. Identity – an idea, an image, colours and symbols – have to unite the whole municipality, to get feedback from the residents.
It is important to involve municipality residents in the brand creation process. It was the case with the Tupychivska municipality in the Chernihiv oblast.
Larysa Shovkova, the municipality head, commented: «When our little municipality was established, we understood that few people knew about us. That was why we came up with the idea of creating something to assist us in being recognizable among other municipalities in the oblast and country. We wanted to be known and recognized».
Tags:
Область:
Чернігівська областьГромади:
Тупичівська територіальна громадаSource:
Програма DOBRE
16 December 2024
80% закладів освіти пошкодила росія. Як у Чернігові облаштовують сучасні шкільні укриття
80% закладів освіти пошкодила росія. Як у...
«Внаслідок повномасштабного вторгнення і постійних обстрілів Чернігова 80 % закладів освіти, тобто шкіл, садочків,...
13 December 2024
«Я згоден проміняти великий бюджет нашої...
Голова одної з найбагатших на Полтавщині Сергіївської громади Ігор Лідовий розповів про те, чому розвиток...
02 December 2024
Щоб розвивати громаду: в Царичанці за підтримки Програми USAID DOBRE запрацював медіацентр
Щоб розвивати громаду: в Царичанці за підтримки...
У Царичанській територіальній громаді Дніпропетровської області за підтримки Програми USAID DOBRE відкрили медіацентр...
02 December 2024
Те, про що мріяли й чого бракувало. Як у Решетилівській громаді учні створювали громадські проєкти
Те, про що мріяли й чого бракувало. Як у...
Авторка: Марія Булейко (Марковська) Полтавщина – чи не перший регіон в Україні, де ще у 2019 році на обласному...