According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
15 January 2025
2,2 млрд грн на нову українську школу: умови надання субвенції - інфографіка
2,2 млрд грн на нову українську школу: умови...
Держава виділила 2,2 мільярда гривень субвенції для реалізації проєкту «Нова українська школа» у 2025 році (Постанова...
15 January 2025
Верховна Рада посилила гарантії роботи журналістів і громадськості на сесіях місцевих рад
Верховна Рада посилила гарантії роботи...
14 січня 2025 року Верховна Рада України ухвалила Закон щодо посилення гарантій діяльності медіа, журналістів та...
15 January 2025
Про майбутню корекцію меж областей, районів та громад. Інтерв’ю Віталія Безгіна
Про майбутню корекцію меж областей, районів та...
Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...
15 January 2025
Календар міжнародних подій 2025 для громад
Календар міжнародних подій 2025 для громад
Перше півріччя 2025 року обіцяє бути насиченим на міжнародні події, які стосуватимуться місцевого самоврядування, а...