According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
19 December 2025
Locally-led Recovery Planning: How Polaris Strategic Sessions Work
Locally-led Recovery Planning: How Polaris...
The Polaris Programme continues to provide systematic support to hromadas under its Locally-led Recovery sphere. In...
19 December 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 December 2025
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's State Budget 2026 Overview
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's...
UNICEF Ukraine has prepared a brief overview of Ukraine’s State Budget for 2026, with a focus on financing for social...
19 December 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...