School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 10499
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

19 December 2025

Locally-led Recovery Planning: How Polaris Strategic Sessions Work

Locally-led Recovery Planning: How Polaris...

The Polaris Programme continues to provide systematic support to hromadas under its Locally-led Recovery sphere. In...

19 December 2025

Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади

Бориславська міська рада затвердила новий...

Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...

19 December 2025

Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's State Budget 2026 Overview

Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's...

UNICEF Ukraine has prepared a brief overview of Ukraine’s State Budget for 2026, with a focus on financing for social...

19 December 2025