School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 7919
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

26 November 2024

29 листопада - вебінар «Що таке «Шкільний громадський бюджет» та «Громадський бюджет на дитячі мрії»

29 листопада - вебінар «Що таке «Шкільний...

Як зробити освіту ще ближчою до дітей та громади. 29 листопада 2024 року о 14:00 розпочнеться вебінар...

26 November 2024

У Кропивницькому обговорили впровадження реформи старшої школи

У Кропивницькому обговорили впровадження...

21 листопада у Кропивницькому відбулося громадське обговорення реформи старшої школи, організоване Міністерством...

25 November 2024

Експерти проаналізували тенденції надходжень місцевих податків і зборів за 2019-2023 роки

Експерти проаналізували тенденції надходжень...

Автори: Яніна Казюк, д.держ.упр., професор, експертка з питань публічних фінансів та місцевого...