School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 7839
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

12 November 2024

Strengthening the Local Economy. What Are Creative Hubs and How Do They Breathe Life into Communities

Strengthening the Local Economy. What Are...

Today, the economic success of a community is based not only on the quantity of goods produced, but also on its...

12 November 2024

Мінрегіон у партнерстві з UCORD налагоджує комунікації з Агенціями регіонального розвитку

Мінрегіон у партнерстві з UCORD налагоджує...

Міністерство розвитку громад та територій України налагоджує комунікації з агенціями регіонального розвитку...

12 November 2024

Як громадам ставати регіональними полюсами зростання

Як громадам ставати регіональними полюсами...

Автори: Ярослав Жидик, асоційований партнер консалтингової компанії СІВІТТА Мирослав Кошелюк, експерт з місцевого...