School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 10553
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

23 December 2025

Open Call: Partnership in Preserving and Improving Access to Public Services

Open Call: Partnership in Preserving and...

The Swedish–Ukrainian Polaris Programme: Supporting Multilevel Governance in Ukraine announces a call to support...

22 December 2025

Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ

Статут демократії: Криничанська громада серед...

Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...

22 December 2025

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...

У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...