According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
23 December 2025
Швейцарська підтримка сприятиме реалізації...
5 агенцій регіонального розвитку отримають гранти на реалізацію стратегічних пріоритетів у рамках програми...
23 December 2025
Open Call: Partnership in Preserving and Improving Access to Public Services
Open Call: Partnership in Preserving and...
The Swedish–Ukrainian Polaris Programme: Supporting Multilevel Governance in Ukraine announces a call to support...
22 December 2025
Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ
Статут демократії: Криничанська громада серед...
Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...
22 December 2025
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...
У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...