East Ukrainian Participation Hub is starting to function. The Hub is aimed at supporting municipalities of the Zaporizhia, Dnipropetrovsk, Donetsk, Luhansk, Poltava, Sumy and Kharkiv oblasts while they are implementing the participation budget.
Each municipality from the above mentioned oblasts, implementing or just intending to implement the participation budget, can address the Participation Hub and get assistance as free of charge experts’ consultations.
Within the project, a competition has bee also announced to select five municipalities from the above mentioned oblasts (except for oblast capitals) that will obtain from the Participation Hub a free of charge service of complete participation budget implementation maintenance from September of 2021 till May of 2022.
To take part in the competition, please, fill in a questionnaire at https://forms.gle/KB7WvDrQaCygg61P6 by September, 6, 2021.
Tags:
participatory budget participation of citizens competition
Область:
Дніпропетровська область Донецька область Запорізька область Луганська область Полтавська область Сумська область Харківська областьSource:
Проєкт “Східноукраїнський Хаб партисипації”
Share the news:
06 July 2024
Міжнародні партнери допомогли відновити головний корпус Одеської академії неперервної освіти
Міжнародні партнери допомогли відновити...
Завдяки зусиллям Швейцарсько-українського проєкту DECIDE та підтримці Посольства Швейцарії в Україні вдалося...
05 July 2024
Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом
Громади зможуть рахувати кількість відходів від...
Експерти громадської організації ReThink, що є членом коаліції Ukraine Support Team, розробили Методичні рекомендації...
05 July 2024
Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту...
Громади-учасниці проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», що реалізується Громадським Партнерством «За прозорі...
05 July 2024
Впровадження модернізованої версії АІКОМ....
Що потрібно для впровадження модернізованої версії Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту...