An Administrative Service Centre has appeared in your hromada. It has nice office, trained personnel and modern equipment. What would you need more for effective operations?
However, you are still missing something … Visitors are confused with services, and they think about an ASC as a place for receiving some official papers. What should be done? Is furniture not of the right colour? Or should the staff be replaced at all?
No. What you need is to talk with the hromada: to establish communication and engage population in the work of ASC.
You can find out how to effectively communicate with the hromada residents and engage them in the work of the ASC in the handbook on how to improve the quality of administrative services for people of the U-LEAD with Europe Programme here tinyurl.com/y6abeok or in our online library: DOWNLOAD 21,9 MB).
Share the news:
18 November 2024
«Кластери Відродження» - конкурс грантів від...
Проєкт UCORD оголосив конкурс грантів «Кластери Відродження», спрямований на підтримку культурних партнерських...
18 November 2024
Announcement: Presentation of findings of the...
On 18 November 2023 (12.30-13.30 EET) the presentation of findings of the eighth Nationwide Sociological Survey on...
18 November 2024
Вінниччина налагоджує партнерства зі Шведськими...
4-8 листопада делегація з Вінниччини працювала у Швеції. Цей візит став стартом для започаткування співпраці...
18 November 2024
Перші 25 громад стали партнерами програми Polaris
Перші 25 громад стали партнерами програми...
25 громад з 11 областей вже стали партнерками шведсько-української програми Polaris «Підтримка багаторівневого...