Роботу регіональних центрів надання адміністративних послуг контролюватимуть за участі громадськості
В Україні сьогодні створено 647 центрів надання адміністративних послуг, так званих «прозорих офісів». Водночас, проведений у жовтні 2014 року Мінрегіоном та Мінекономрозвитку попередній моніторинг виявив, що лише 25% з них відповідають встановленим вимогам. Про це повідомив перший помічник, радник Віце-прем’єр-міністра - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Олександр Саєнко.
«Вже сьогодні якість надання адміністративних послуг через «прозорі офіси» на 52 % вище в тих містах, де до організації їхньої діяльності підійшли відповідально, створили збалансовану систему. Але, на жаль, в більшості міст все ще є безліч проблем із забезпеченням належної площі приміщень для прийому громадян, укомплектуванням персоналом, оснащенням робочих місць, належною професійною підготовкою працівників і таке інше», - зазначив Олександр Саєнко.
За результатами моніторингу Віце-прем’єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимир Гройсман дав ряд доручень усім головам обласних та районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення по усуненню виявлених недоліків.
За інформацією Олександра Саєнко, найближчим часом буде створена моніторингова група за участю громадських організацій, яка на постійній основі здійснюватиме моніторинг роботи «прозорих офісів».
«Центри повинні бути відкриті шість днів на тиждень для надання всіх послуг, мати «некабінетну систему», зручне розташування, систему керування електронною чергою, інформаційні термінали та стенди, можливість для оплати послуг. По суті, центри мають стати місцем, де громадяни в комфортних умовах та за зручним графіком зможуть відкрити бізнес, зареєструвати майно чи земельну ділянку, оформити паспорт чи зареєструвати місце проживання, оформити документи, пов’язані з будівництвом, отримати будь-який інший документ дозвільного характеру», - зазначив Олександр Саєнко.
Він також повідомив, що з метою фінансової підтримки такої ініціативи на місцях Уряд у внесених до Верховної Ради України змінах до Бюджетного кодексу пропонує спрямовувати кошти від надання відповідних адміністративних послуг до місцевих бюджетів.
Олександр Саєнко нагадав, що через мережу центрів надання адміністративних послуг можна буде отримати 51 адмінпослугу органів виконавчої влади.
Нагадаємо, раніше Олександр Саєнко повідомляв, що при отриманні адміністративних послуг громадяни мають сплачувати тільки передбачені законом платежі.
Source:
Мінрегіон
Share the news:
10 July 2025
Швейцарія інвестує 18,5 мільйонів швейцарських...
10 липня на Міжнародній конференції з відновлення України в Римі був підписаний Меморандум про новий етап...
10 July 2025
Vacancy: Short-term expert on cross-sectoral issues in the field of administrative service provision
Vacancy: Short-term expert on cross-sectoral...
Description of the context To address the changing needs of Ukrainian municipalities and national level...
10 July 2025
НАЖИВО: трансляція Конференції з питань відновлення України (URC 2025) у Римі
НАЖИВО: трансляція Конференції з питань...
Пленарна сесія: Відкриття форуму: Зустріч з італійськими компаніями:
09 July 2025
Postponing the development of comprehensive...
A group of MPs has registered Draft Law No. 13437 ‘On Amendments to Certain Legislative Acts of Ukraine on Spatial...