24 May 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow

Роботу регіональних центрів надання адміністративних послуг контролюватимуть за участі громадськості

Олександр СаєнкоВ Україні сьогодні створено 647 центрів надання адміністративних послуг, так званих «прозорих офісів». Водночас, проведений у жовтні 2014 року Мінрегіоном та Мінекономрозвитку попередній моніторинг виявив, що лише 25% з них відповідають встановленим вимогам. Про це повідомив перший помічник, радник Віце-прем’єр-міністра - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Олександр Саєнко.

«Вже сьогодні якість надання адміністративних послуг через «прозорі офіси» на 52 % вище в тих містах, де до організації їхньої діяльності підійшли відповідально, створили збалансовану систему. Але, на жаль, в більшості міст все ще є безліч проблем із забезпеченням належної площі приміщень для прийому громадян, укомплектуванням персоналом, оснащенням робочих місць, належною професійною підготовкою працівників і таке інше», - зазначив Олександр Саєнко.

За результатами моніторингу Віце-прем’єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимир Гройсман дав ряд доручень усім головам обласних та районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення по усуненню виявлених недоліків.

За інформацією Олександра Саєнко, найближчим часом буде створена моніторингова група за участю громадських організацій, яка на постійній основі здійснюватиме моніторинг роботи «прозорих офісів».

«Центри повинні бути відкриті шість днів на тиждень для надання всіх послуг, мати «некабінетну систему», зручне розташування, систему керування електронною чергою, інформаційні термінали та стенди, можливість для оплати послуг. По суті, центри мають стати місцем, де громадяни в комфортних умовах та за зручним графіком зможуть відкрити бізнес, зареєструвати майно чи земельну ділянку, оформити паспорт чи зареєструвати місце проживання, оформити документи, пов’язані з будівництвом, отримати будь-який інший документ дозвільного характеру», - зазначив Олександр Саєнко.

Він також повідомив, що з метою фінансової підтримки такої ініціативи на місцях Уряд у внесених до Верховної Ради України змінах до Бюджетного кодексу пропонує спрямовувати кошти від надання відповідних адміністративних послуг до місцевих бюджетів.

Олександр Саєнко нагадав, що через мережу центрів надання адміністративних послуг можна буде отримати 51 адмінпослугу органів виконавчої влади.

Нагадаємо, раніше Олександр Саєнко повідомляв, що при отриманні адміністративних послуг громадяни мають сплачувати тільки передбачені законом платежі.

Source:

Мінрегіон

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

23 May 2025

90% громад потребують фінансової та фахової підтримки для реалізації проєктів з енергоефективності – дослідження

90% громад потребують фінансової та фахової...

Більше 70 українських громад протягом тижня взяли участь в дослідженні аналітичного центру DiXi Group щодо...

23 May 2025

Відбулася прем’єра відеоблогу «Пліч-о-пліч» з Андрієм Бєдняковим

Відбулася прем’єра відеоблогу «Пліч-о-пліч» з...

У межах проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» стартував відеоблог «Пліч-о-пліч». Його ведучий — амбасадор проєкту...

23 May 2025

«Євроінтеграційне навчання для українських регіонів стартує в Польщі вже з понеділка», - Віталій Безгін

«Євроінтеграційне навчання для українських...

Уже з понеділка представники восьми українських областей – Запорізької, Рівненської, Тернопільської, Харківської,...

23 May 2025

Ivano-Frankivsk and Luleå have become partner cities: agreement signed in Sweden

Ivano-Frankivsk and Luleå have become partner...

Within the framework of the Swedish-Ukrainian Municipal Partnership Forum, on May 20, 2025, Ivano-Frankivsk (Ukraine)...