19 листопада 2024
Децентралізація
Переглядів: 960

Доброго дня! За підсумками місцевих виборів у жовтні 2020 року була сформована Білозерська міська територіальна громада. На сьогодні ця громада не надає згоду на прийняття до комунальної власності Палацу спорту, який розміщений на території міста Білозерське та задовольняє колективні потреби відповідної громади, мотивуючи це тим що в міському бюджеті відсутній фінінсовий ресурс на утримання установи. Даний об'єкт перебуває на балансі комунальної фізкультурно-оздоровчої установи "Добропільський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх" (засновником якої є Добропільська міська рада). Запитання: 1) за рахунок якого бюджету має утримуватись будівля Палацу спорту в ситуації що склалась? (враховуючи те що даний об'єкт не включено до переліку бюджетних установ, на забезпечення діяльності яких заплановані видатки в бюджеті Білозерської міської ради);2) чи є зобов'язання/чітко визначені терміни для прийняття Білозерською тергромадою рішення про прийняття Палацу спорту до комунальної власності? 3) які важелі впливу є у Добропільської тергромади по передачі даної бюджетної установи Білозерському?

Згідно з пп. 5 п. 6-1 Розділу 5 ЗУ «Про місцеве самоврядування», цей об'єкт цивільних прав має прийняти територіальна громада, на території якої він розташований. Це імператив, якщо громади добровільно та без конфліктів не узгодять інший порядок розподілу майна. Якщо громада, на території якої розташовано об'єкт протиправно ухиляється від його прийняття, інша територіальна громада може звернутися у порядку адміністративного судочинства до суду про визнання такої бездіяльності протиправною, а також у порядку господарського судочинства звернутися до суду за визнанням права власності на такий об'єкт за «ухилянтом». Усі ризики та тагяр утримання у цьому випадку будуть вже на тому, кого суд визнає правим у цій ситуації.

Поділитися: