Переглядів: 951
Я правильно зрозуміла з попередніх запитань та відповідей, що конкурсна комісія ОМС проводить конкурс і для фінуправління, і для відділу освіти, які є відокремленими підрозділами? Чи ми приймаємо начальників відділів по конкурсу, а вони (фінуправління, відділ освіти) вже решту працівників? І де мають бути всі їхні особові справи і трудові книжки?
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», прийняття на службу в ОМС на посади керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування здійснюється шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
Особові справі та трудові книжки можуть зберігатися безосередньо у відділі, управлінні.
Поділитися: