Відділ освіти РДА реорганізовується в зв'язку з ліквідацією району. При відділі освіти діяла централізована бухгалтерія,яка не є окремою юридичною особою і фінансувалася за рахунок коштів районного бюджету. Починаючи з 1 січня 2021 року фінансування відсутнє. За рахунок яких коштів має бути проведено вивільнення працівників централізованої бухгалтерії?
Відповідно до п.39 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу (з урахуванням змін, внесених Законом № 1081 від 15.12.2020) районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад.
Відповідно до Закону 1009 районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов’язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, території яких включені до складу новоутвореного району, якщо інше не передбачено цим Законом.
Зважаючи на викладене, якщо централізована бухгалтерія не передана у власність громади, то видатки, пов’язані з вивільненням її працівників повинні здійснюватися з районного бюджету новоутвореного району.
Поділитися: