Переглядів: 733
Доброго дня. Дякую за те, що надаєте змістовні відповіді і знову прошу Вашої допомоги в наступному питанні. Шепетівська районна ДЮСШ "Колос" (засновником якого є Хмельницька ОО ВФСТ "Колос" АПК України ) до 31.12.2020 року була одержувачем коштів, головним розпорядником якої була Шепетівська районна державна адміністрація. Крім цього спортивну школу ще співфінансували три громади району, кошти йшли від них як інша субвенція в РДА, а далі на ДЮСШ. В 2021 році добавились ще дві громади, в тому числі Шепетівська територіальна громада в якій знаходиться вище вказана спортшкола. З 1 січня 2021 року Шепетівська РДА не може фінансувати , так як внесли зміни в ст.89 бюджетного кодексу, а отже і не може приймати іншу субвенцію від інших громад, щоб перераховувати кошти ДЮСШ. Громади готові виділити часткове фінансування не можем вирішити як правильно це зробити. Чи можуть всі громади окремо включити нас в свою мережу як одержувача коштів і напряму нам скидати кошти на заробітну плату на рахунок. чи потрібно тільки щоб кошти від усіх громад йшли через Шепетівську ОТГ на території якої ми знаходимось. Завчасно дякую за відповідь.
- Якщо установа має статус одержувача коштів, тобто не є бюджетною установою, то вона може включатися до мережі головних розпорядників коштів різних місцевих бюджетів у разі її уповноваження розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою.
При цьому:
-розпорядник або одержувач коштів не може бути включений одночасно до мережі головного розпорядника та до мережі розпорядника нижчого рівня за однією бюджетною програмою (за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів);
-установа не може бути одночасно розпорядником бюджетних коштів та одержувачем бюджетних коштів;
-одержувач бюджетних коштів не може бути одночасно замовником і виконавцем робіт (надавачем послуг, постачальником товарів).
Також не включаються до мережі виконавці робіт, які відповідно до укладених договорів виконують для бюджетної установи або одержувача відповідні роботи (надають послуги, поставляють товари).
- Якщо установа має статус бюджетної установи (не підприємство на госп розрахунку), то вона не може утримуватися одночасно від різних бюджетів (громад). Це визначено статтею 85 Бюджетного кодексу. Для фінансування ДЮСШ як бюджетної установи (організації, створені органами державної влади, органами місцевого самоврядування у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими) громади (вихованці яких відвідують заклад) повинні вирішити хто включить даний заклад до своєї мережі і буде здійснювати фінансування. Інші громади повинні надавати трансферти зі своїх бюджетів бюджету зазначеної громади на утримання такої ДЮСШ. Порядок передачі трансфертів регулюється зазначеними вище статтями 93 та 101 Бюджетного кодексу.
Поділитися: