Переглядів: 2444
1.Як повинні здійснювати бухгалтерський облік в закладах освіти ОТГ з 2021 року: самостійно чи через централізовані бухгалтерії, створені ОТГ як комунальні установи по обслуговуванню закладів освіти?2. Якщо в школі в штатному розписі рахується 1 посада бухгалтера і немає бухгалтерської служби, чи може це бути головний бухгалтер?
Відповідно до Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011 № 59 бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи, вид якого залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи. Обов'язки бухгалтерської служби може виконувати централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи. У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, повноваження головного бухгалтера бюджетної установи, поширюються на спеціаліста, на якого покладається виконання завдань та функціональних обов'язків бухгалтерської служби.
Поділитися: