Доброго дня, звертаємося до Вас двруге. Будь ласка, поясніть, хто повинен виплатати працівникам селищної ради,що приєднується в рамках проведеня адмін реформи, заробітну плату за січень місяць поточного року, в разі якщо вибори 25 жовтня визнані такими, що не відбулися, а повторні вибори ще не проведені. Хто є підписантом на фінансових документах в такому разі - голова селищної ради, що приєднується чи голова сільської ради, яка визначена Кабінетом Міністрів як центр ОТГ?
Відповідно до п.38 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України до набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України у 2020 році відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - сформована територіальна громада), функції із складання проекту бюджету сформованої територіальної громади на 2021 рік та виконання такого бюджету здійснює виконавчий орган місцевої ради територіальної громади, на території якої розміщений адміністративний центр сформованої територіальної громади. При цьому, витрати бюджету сформованої територіальної громади здійснюються на цілі, визначені у проекті рішення про бюджет сформованої територіальної громади на 2021 рік, схваленому виконавчим органом місцевої ради територіальної громади, на території якої розміщений адміністративний центр сформованої територіальної громади. Перелік головних розпорядників коштів (тб., установ, керівники яких мають право на використання бюджетних асигнувань) визначається у зазначеному проекті рішення про бюджет.
Поділитися: