19 вересня 2024
Децентралізація
Переглядів: 548

Доброго дня! Наша громада утворена в 2017 році. Адміністративний центр громади визначений,двоповерхова будівля з ремонтом, опалюється, але виконком і голова громади там не знаходяться, бо вони всі не місцеві і їм не зручно туди добиратися на роботу. Вони орендують приміщення в іншому населеному пункті. Оплата оренди здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету і коштує це громаді 400 000 грн на рік. На скільки правомірною є така ситуація? Якщо можна,будь ласка,посилання на закон.

Законом це не врегламентовано, але зрозуміло, що з урахуванням потреб мешканців доцільно, щоб усі керівні органи знаходилися за місцем розташування адміністративного центру. Крім того, якщо орендована адміністративна будівля зареєстрована як місцезнаходження ради/виконкому, а керівники цих органів працюють у іншому населеному пункті, це має бути належним чином оформлено (відрядженя або віддалене місце роботи) із належним вмотивуванням цього рішення. Інакше це є грубим порушенням трудового законодавства. Проживання обраних керівників поза межами адміністративного центру та місцезнаходженням ради та виконавчого комітету не є належною підставою для перенесення їхніх робочих місць у інший населений пункт, оскільки це порушує права громадян на доступ до відповідних публічних послуг.

Поділитися: