11 січня 2025
Децентралізація
Переглядів: 790

У січні 2021 року за ініціативою начальника відділу культури і туризму Гусятинської селищної ради до Статуту КЗ "Гусятинський краєзнавчий музей" Гусятинської селищної ради було внесено суттєві зміни, які значно погіршують становище директора музею при виконанні ним своїх посадових обов'язків виписаних у Контракті та Колективному договорі, Положенні про Музейний Фонд України, а саме - директора залишили права розпоряджатися виділеними коштами на музейну установу. Тепер, відповідно до нової редакції Статуту музею, це функція начальника відділу культури і туризму Гусятинської селищної ради. Усні пояснення - ви фінансуєтеся через централізовану бухгалтерію відділу культури і туризму тому у вас немає права розпоряджатися коштами виділеними на музейну установу, оскільки підписи в казначейство мають тільки начальник ВК і гол.бухгалтер. Прошу юридичної допомоги наскільки таке рішення законне.

Рада могла прийняти рішення про обслуговування установи територіальної громади через централізовану бухгалтерію. Закупівлі дійсно може виконувати відділ, якому підпорядкований Ваш заклад, це поширена практика в Україні. Це дійсно визначається статутом та рішеннями ОМС, до сфери управління яких належить Ваш КЗ. . Але певні функції у Вас, як особи, що очолює заклад, мали б залишитися у межах, встановлених законодавством, тому розпоряджатися певними коштами у встановлених рішенням ради обсягах ви, звісно, маєте право.

Поділитися: