19 вересня 2024
Децентралізація
Переглядів: 3314

Добрий день! Допоможіть розібратися в питанні складання громадою паспорта (соціального паспорта). Деякі громади на своїх сайтах викладають паспорт згідно рубрикатора паспорта. Яким документом затвердений рубрикатор паспорта? Яким документом передбачено розроблення паспорта (соціального паспорта) громади? Чи є затверджена типова форма такого документа ?

Паспорти спроможних територіальних громад як обов’язкові передбачалися для ОТГ, це регламентувалося Методикою формування спроможних територіальних громад, затвердженою постановою КМУ від 08.04.2015 р. № 214. З часом так сталося, що ОТГ стали використовувати цей документ як іміджевий, розширюючі та доповнюючи його окремі розділи. Створення такого документа для звичайних територіальних громад не вимагається.

Щодо соціального паспорта. Єдиних вимог до того, що громади формують як соціальний паспорт сьогодні немає, а тому ці документи містять різну довідкову, соціологічну та статистичну інформацію, яка характеризує громаду та може впливати на розрахунок потреб у забезпечення населення певними видами публічних послуг (не тільки базових соціальних). «Посібник із визначення потреб населення об’єднаної територіальної громади у соціальних послугах», розроблений, де є зразки такого документа та поради щодо розробки соціального паспорта (https://bit.ly/39PH1mX).

Також Вам буде корисним Порядок визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах, затверджений наказом Мінсоцу від 20.01.2014 р. № 28.

Поділитися: