Спортивна школа фізкультурно-спортивного товариства "Колос" станом на 31 грудня 2020 року фінансувалась частково з районного бюджету та бюджету сільських територіальних громад пропорційно дітям які займаються з різних видів спорту в спортивній школі. З 01.01.2021 ст.89а Бюджетного кодексу випала і район не може фінансувати і приймати трансферти коштів від інших громад. На даній території утворилась міська територіальна громада, до якої приєднано три сільських населених пункти, де є вихованці Спортивної школи фізкультурно-спортивного товариства "Колос" , в якої вже існує ДЮСШ підпорядкована спорткомітету. Постало питання чи може ця громада фінансувати частково ще одну спортивну школу і куди повинні делегуватись кошти всіх громад. Хто повинен включити в мережу Спортивну школу фізкультурно-спортивного товариства "Колос"? одна громада ? чи всі громади можуть напряму працювати з ДЮСШ? Дякую за відповідь.
1. Відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу з районного бюджету можуть проводиттися видатки для реалізації місцеві програми з розвитку фізичної культури і спорту. Щодо джерел фінансування, то ними можуть бути: - надходження до районного бюджету, визначені статтею 641 Бюджетного кодексу;
- вільні залишки коштів районного бюджету, які відповідно до вимог статті 14 Бюджетного кодексу використовуються на здійснення витрат бюджету шляхом внесення змін до рішення про відповідний місцевий бюджет (у даному випадку шляхом внесення змін до рішення про районний бюджет на 2021 рік);
- трансферти з бюджетів громад району, які перераховуються до районного бюджету відповідно до вимог статей 93 («Передача коштів між місцевими бюджетами на здійснення видатків місцевих бюджетів») та 101 («Міжбюджетні трансферти між місцевими бюджетами») Бюджетного кодексу. Зокрема передбачено, що місцева рада може передати кошти на здійснення окремих видатків місцевих бюджетів іншій місцевій раді у вигляді міжбюджетного трансферту до відповідного місцевого бюджету. Передача коштів між місцевими бюджетами здійснюється на підставі рішень відповідних місцевих рад, прийнятих кожною із сторін, і укладання договору.
2. Громада иоже здійснювати фінансування тих установ (і тієї кількості), яку вона вважає за необхідне. Тобто, обмежень щодо кількості, наприклад ДЮСШ чи інших закладів, які може фінансувати громада не існую. Такі рішення знаходяться у виключній компетенції ради громади.
3. ДЮСШ не може отримувати кошти одночасно від різних бюджетів (громад). Це визначено статтею 85 Бюджетного кодексу. Для фінансування ДЮСШ громади (вихованці яких відвідують заклад) повинні вирішити хто включить даний заклад до своєї мережі і буде здійснювати фінансування. Інші громади повинні надавати трансферти зі своїх бюджетів бюджету зазначеної громади на утримання такої ДЮСШ. Порядок передачі трансфертів регулюється зазначеними вище статтями 93 та 101 Бюджетного кодексу.
Поділитися: