12 січня 2025
Децентралізація
Переглядів: 413

Доброго дня! Насправді запитань, які стосуються реорганізації районних державних адміністрацій безліч. Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються розробили, та чіткі методичні рекомендації та роз"яснення досі відсутні. От і виходить, що хто яке розпорядження придумав, таке і видав. А наскільки вони правильні і правомірні проконтролювати нікому. А тепер по суті. Фінансове управління районної державної адміністрації, району, що ліквідується припиняється шляхом приєднання до районної державної адміністрації новоутвореного району, в адміністративному центрі якого була райдержадміністрація. Головою комісії з реорганізації фінансового управління розпорядженням голови районної державної адміністрації району, що ліквідується призначено працівника з числа районної державної адміністрації новоутвореного району, в адміністративному центрі якого була райдержадміністрація. Виникає запитання: 1) Печатка якої установи використовується на всіх розпорядчих, фінансових, кадрових документах фінансового управління? 2)На фірмовому бланку якої установи має видаватися наказ про звільнення працівників фінансового управління? 3) Який запис має бути у трудовій книжці працівників, які приймалися на роботу у фінансове управління, яке приєднують до районної державної адміністрації?

Інших роз’яснень, крім цього роз’яснення НАДС, наразі немає https://nads.gov.ua/npas/shchodo-proceduri-vivilnennya-derzhavnih-sluzhbovciv-rajonnoyi-derzhavnoyi-administraciyi-u-zvyazku-z-yiyi-pripinennyam

Поділитися: