Доброго дня! До 12 січня 2021 року я працював в Біловодській районній державній адміністрації, яку у зв'язку з утворенням Старобільського району, буде ліквідовано. Про що працівникам повідомлено 04.01.2021 року. Починаючи з 13.01.2021 року я працюю в органі місцевого самоврядування. Заробітну плату, нараховану в районній державній адміністрації за січень мені ще не виплатили. Отже я не маю повної інформації про розмір отриманих доходів за січень 2021 року. Відповідно до наведеного, у мене виникло запитання, як я можу подати декларацію перед звільненням, враховуючи, що термін подачі спливає?
Напишіть та направте в РДА (свій структурний підрозділ» письмову вимогу здійснити розрахунок та надати Вам відповідну інформацію (цінним з описом вкладеного або особисто під розпис на Вашому примірнику заяви про отримання із зазначенням ноемру вихідного, під яким її буде зареєстровано). Також довідку про доходи за звітний період можна отримати у органах податкової. Вказуйте за наявною у Вас інформацією. Якщо вона буде уточнена з незалежних від Вас причин після завершення строку для внесення виправлень у декларацію – подасте відповідне повідомлення зі свого особистого кабінету на веб-порталі НАЗК («Мої повідомлення»).
Але, і це дуже важливо: якщо Вас було звільнено з РДА 12.01.2021 р., а в ОМС прийнято 13.01.2021 р., тобто розриву у часі не було – вам подавати декларацію, яка передбачена у разі звільнення, не треба, бо виконання функцій держави або місцевого самоврядування не припилося.
Поділитися: