Доброго дня шановні колеги! Дайте відповідь на такі питання будьте ласкаві: 1. Чи може районна рада (Центральна садиба) використовувати свої реквізити для договорів районних рад, що реорганізуються шляхом приєднання (договор оренди, відшкодування комунальних послуг, тощо) а саме вносити до них зміни на правах правонаступника всього майна, прав та обов'язків? 2. Яким чином сплачувати заробітну плату посадовим особам місцевого самоврядування районних рад, які перебувають у стані реорганізації, враховуючи що вони не мають власного бюджету? Вдячні за співпрацю.
По договорах, де зберігаються зобов'язання районних рад, що припинилися, районна рада – правонаступник має укласти додаткові угоди про заміну сторони у договорі у зв'язку із правонаступництвом. Однак, звертаємо вашу увагу, що по договорах, зобов'язання по яких перейшли до рад громад у зв'язку з передачею останнім відповідного майна та/або майнових прав, правонаступником вже буде не районна рада, а відповідна рада громади.
Питання щодо фінансування видатків для працівників реогранізованих рад можна врегулювати шляхом включення районних рад, що реорганізовуються, до мережі головного розпорядника коштів, яким визначити новоутворену районну раду. Тобто, фінансування юридичних осіб-районних рад (що ліквідовуються) буде здійснювати головний розпорядник коштів (новообрана районна рада) за рахунок бюджетних призначень, визначених йому рішенням про місцевий бюджет
Поділитися: