02 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 772

Доброго дня. Адміністрація, в якій я працюю ліквідовується. 18.01.2021 прийнято відповідне рішення. Як тепер бути з документообігом? На чиїх бланках ми пишемо листи та видаємо розпорядження, а також хто підписує документи до моменту припинення юридичної особи?

Усе це визначено постановою КМУ від 16.12.2020 р. № 1321 та рішенням ОДА про створення комісії з реорганізації Вашої РДА (може бути одне розпорядження на реорганізацію кількох РДА одразу).

Поділитися: