18 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 787

Районна рада передала бюджетні установи рішенням від 11.09.2020 у комунальну власність ОТГ, в свою чергу ОТГ рішенням від 09.10.2020 прийнала бюджетні установи та їх майно, з вказанням того, що фінансування буде здійснюватись за рахунок коштів місцевого бюджету. Після прийняття виявилась велика заборгованість по виплаті заробітної плати закладам освіти, як тепер бути з заборгованістю???

Залежно від того, як ви оформили документи (передавальний акт, рішення про передачу прав тощо). Зобов’язання по випалті боргів тепер у власника – територіальної громади. Але, можливо, частково цю заборгованість можна погасити за рахунок залишків коштів районного бюджету, якщо це заборгованість 2020 року. Для більш детальної консультації зверніться, будь ласка, до профільного підрозділу ОДА, який координує процеси реорганізації, бо треба глянути на Ваші документи.

Поділитися: