18 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 758

Добрий вечір. Наш заклад освіти перейшов з РДА одного району до ОТГ (тепер будемо іншого району після оформлення відповідних документів). Чи правомірним було: Питання 1: Звільнення та прийняття усіх працівників даного закладу по переведенню у зв'язку зі зміною власника? Питання 2: Директора школи також було звільнено та прийнято по переведенню з відділу освіти РДА до відділу освіти ОТГ. Він заключив контракт із попереднім власником 01.07.2020 року терміном на 6 років. Його взяли по переведенню в ОТГ на посаду директора до кінця навчального року, повідомивши, що влітку буде проводитися конкурс на цю посаду. Бо потрібно заключити новий контракт в даній ОТГ. Яка для цього є підстава? Якщо це не правомірно, то на який документ спиратися? Дякую за відповідь.

Зміна власника не тягне припинення трудових відносин працівників. Однак, оскільки, судячи з Вашого запитання, працівники були оформлені неправильно (не у штаті закладу, а чомусь у відповідному відділі освіти РДА), тепер виникли запитання. Для більш детальної відповіді треба працювати із конкретними документами – дивитись існуючі записи у трудових книжках та чинний контракт директора

Поділитися: