18 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 1034

Хто приймає розпорядження (новостворена рда чи та що реорганізуються) про попередження працівників рда які припиняють діяльність? Чи потрібне розпорядження Ода про початок процедури реорганізації РДА та затвердження складу ліквідаційної процедури?

Реорганізація почалася на підставі розпорядження КМу від 16.12.2020 р. № 1321-р. Склад комісій з реорганізації та плани вивільнення працівників РДА, що припиняються, затверджує голова ОДА (п. 12 Поярдку, затвердженого постанововю КМУ від 16.12.2020 р. № 1635).

Поділитися: