Доброго дня! Скажіть будь ласка, якщо у новоствореному районі функціонує установа, яка заснована місцевим органом виконавчої влади( РДА) та фінансується за рахунок районного бюджету ( до 31.12.2020) яким чином можливо продовжити діяльність цієї установи в разі, якщо в районі відбулися вибори тільки до однієї громади , а статус інших трьох громад не визначено? Яким чином забезпечити фінансування установи, діяльність якої поширюється на всю територію району враховуючи зміни до Бюджетного кодексу України, які набудуть чинності з 01.01.2021 року? Заздалегідь дякую.
Відповідно до підпункту 14 підпункту 48 пункту 1 частини першої прийнятого Верховною Радою України Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (законопроект за реєстр. №4100-д) районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад.
Відповідно до підпункту 2 підпункту 13 підпункту 48 пункту 1 частини першої прийнятого Верховною Радою України Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (законопроект за реєстр. №4100-д) до набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України у 2020 році відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (далі – сформована територіальна громада), функції із складання проекту бюджету сформованої територіальної громади на 2021 рік та виконання такого бюджету здійснює виконавчий орган місцевої ради територіальної громади, на території якої розміщений адміністративний центр сформованої територіальної громади. При цьому витрати бюджету сформованої територіальної громади здійснюються на цілі, визначені у проекті рішення про бюджет сформованої територіальної громади на 2021 рік, схваленому виконавчим органом місцевої ради територіальної громади, на території якої розміщений адміністративний центр сформованої територіальної громади, з дотриманням вимог підпункту 1 цього пункту та пункту 39 цього розділу.
Крім того, згідно з частиною 2 статті 101 Бюджетного кодексу Верховна Рада Автономної Республіки Крим та місцеві ради можуть передбачати у відповідних бюджетах міжбюджетні трансферти, зокрема інші субвенції.
Умови надання інших субвенцій, визначаються відповідним договором сторін, якщо інше не встановлено Кодексом.
Враховуючи зазачене, фінансування зазначених установ, можливе у вигляді іншої субвенції, за умови прийняття рішень про передачу коштів відповідними місцевими радами, виключно на договірних умовах між надавачем субвенції та її отримувачем..
Поділитися: