18 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 793

Доброго дня, прошу надайте розяснення щодо процедури застосування абз. 2 ч. 2 ст. 33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.2002 р.№ 93 для колишніх голови та секретаря сільської ради ? Коли потрібно подавати заяву про виплату компенсації та якого змісту?

Ця гарантія щодо виплати застосовується у разі неможливості працевлаштування особи на попередньому місці роботи та відстуності у цієї особи права на будь-який вид пенсії.

Заява подається не пізніше 3-х місяців з дня припинення повноважень за виборною посадою разом з документами, які підтверджують зазначені вище обставини.

Поділитися: