У Київському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і Мінрегіону, відбувся тренінг з питань вироблення комунікаційної стратегії громад, участь у якому взяли представники виконавчих органів місцевого самоврядування, об'єднаних тергромад, громадські організації, ЗМІ Київської області.
За результатами тренінгу буде оголошено конкурс зі створення комунікаційної стратегії об'єднаної громади, повідомляє Укрінформ.
«Питання комунікації між громадою і владою, владою і засобами масової інформації, з інвесторами, підприємцями, а також зі звичайними громадянами - це дуже важливий аспект життя об'єднаної громади. Ми говоримо про канали комунікації громади як зовнішні, так і внутрішні, інструменти комунікації, яким чином доносити інформацію до різних цільових груп. Зараз із представниками громад Київщини ми формуємо умови конкурсу, протягом місяця громади Київської області можуть подавати заявки на написання комунікаційної стратегії. Громада, яка виграє конкурс, отримає консультаційну підтримку і наш супровід у створенні комунікаційної стратегії», - зазначив радник з питань комунікацій Київського ЦРМС Анатолій Шалаєв.
Він наголосив, що стратегія комунікації має бути передбачена об'єднаними тергромадами ще на етапі створення загальної стратегії свого розвитку. Це дасть змогу як інформувати та залучати населення до вирішення важливих проблем громади, так і грамотно доносити до інвесторів, підприємців цілі та напрямки розвитку громади, відповідно залучати кошти до різних проектів.
«Комунікаційна стратегія - це комплексна програма взаємодії між різними стейкхолдерами, аудиторіями, починаючи від пенсіонерів, молоді, засобами масової інформації, громадськими організаціями і завершуючи інвесторами. На жаль, через брак комунікації всередині громади і прогалини в зовнішній комунікації часто в громаді виникають конфлікти, громаді не вдається показати свої успіхи назовні, залучити відповідно інвесторів, додаткове фінансування, в тому числі і грантові кошти», - пояснив Шалаєв.
Він наголосив, що до створення комунікаційної стратегії переможця конкурсу будуть долучатися як фахівці Київського Центру розвитку місцевого самоврядування, так і відомі медіа-експерти. Після створення комунікаційної стратегії ОТГ експерти Київського Центру розвитку місцевого самоврядування допоможуть залучити фінансування для ії реалізації.
Умови конкурсу будуть оголошені додатково, заявки на участь від громад прийматимуться упродовж місяця, створення комунікаційної стратегії триватиме протягом 2-3 місяців.
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...