Організація роботи ОТГ, юридичні аспекти, робота з депутати та діловодство – про ці та інші питання розповідали фахівці відділів виконавчого апарату обласної ради секретарям сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад. На семінар-навчання 14 лютого зібралися новообрані керівники місцевих рад з усієї області, аби підвищити свій рівень обізнаності.
Зокрема, секретарів рад поінформовано про їхній правовий статус, про функціональні обов’язки старост та нормативно-правові акти, якими вони мають керуватися під час організації роботи ОТГ.
Серед іншого учасникам семінару розповіли про юридичні аспекти забезпечення діяльності рад, виконавчих органів та апарату управління громад, а саме, прийняття нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування, їх оприлюднення та контроль за їхнім виконанням, а також кадрові питання.
Надано фахову допомогу секретарям у питаннях прийняття регламенту ради, утворення постійних комісій та роботи з депутатами.
Дізналися учасники семінару й про ведення документації та організацію прийому громадян, а також отримали вичерпні відповіді на інші запитання.
Поділитися новиною:
13 листопада 2024
27 листопада - десятий діалог «Децентралізація...
27 листопада о 13:00 у пресцентрі Українського кризового медіа-центру відбудеться десятий із серії публічних діалогів...
13 листопада 2024
Аналіз проекту Державного бюджету на 2025 рік, підготовленого до другого читання
Аналіз проекту Державного бюджету на 2025 рік,...
9 листопада Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради України проект Закону про Державний бюджет України на...
13 листопада 2024
В Україні затверджено Державний стандарт нової...
Соціальна послуга передбачає два етапи, реалізація заходів програми соціального відновлення (перший етап) та...
13 листопада 2024
Структура ОМС: порядок внесення змін (відеоурок)
Структура ОМС: порядок внесення змін...
Відеоурок від Програми USAID DOBRE роз’яснює алгоритм дій ОМС за необхідності внесення змін до їх структури та штатів...