04 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити

"Про подальшу розбудову системи управління та інфраструктури Новопсковської об'єднаної територіальної громади" – Володимир Гаєв

"Незважаючи на складність даних процесів в умовах недосконалості законодавства, ми поступово налагоджуємо систему управління та розбудовуємо інфраструктуру, звісно із основною метою задля чого ми створили ОТГ, а саме надання якісних послуг для населення. Ми розуміємо, що перше, що ми повинні зробити - це розробити Стратегію розвитку Новопсковської ОТГ до 2020 року. І в цьому нам активно допомагають експерти Луганського регіонального відділення Асоціації міст України.

По-друге, наша громада отримала основну конкрентноспроможну особливість перед іншими громадами всієї Луганщини - це отримання додаткових джерел фінансуванні і від ФДРР і від міжнародних донорських організацій. І нам сьогодні необхідно активно займатися місцевим економічним розвитком (МЕР). Для цього ми ввели в штат нашого виконкому спеціалізовану штатну одиницю - заступника селищного голови і взяли спеціаліста на конкурсних засадах, який буде займатися виключно проектним менеджментом та залученням інвестицій у нашу громаду. Ми досягли домовленостей  із Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України поки що в усній формі щодо проходження відповідного навчання нашого спеціаліста. 

Сьогодні він активно приймає участь у розробці Профілю нашої громади та розробці Стратегії. Наступні питання, які ми вирішуємо сьогодні - це прийняття повноважень з реєстрації місця проживання фізичних осіб, введення до штатного розпису Новопсковської селищної ради  посади відповідного спеціаліста та утворення комісії прийому – передачі карток з питань реєстрації фізичних осіб.

Також важливим  для нашої громади є питання прийняття повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу та  надання відомостей з Державного земельного кадастру. З цією метою ми прийняли рішення -   ввести до складу відділу муніципальних послуг та правових питань селищної ради посади державного реєстратора в кількості 2 штатних одиниць, а також  укласти договори з технічними адміністраторами реєстрів – ДП «Національні інформаційні системи», ДП «Інформаційно-ресурсний центр»- та отримати для державних реєстраторів ідентифікатори доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому для нашої громади вкрай необхідне навчання спеціалістів органів місцевого самоврядування. Після прийому об’єктів мережі освіти та охорони здоров’я нам також будуть необхідні професійні кадри в цих галузях».

Область:

Луганська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

03 червня 2025

Президент підписав закон про нову систему оплати праці державних службовців (+інфографіка)

Президент підписав закон про нову систему...

Запроваджені зміни в системі оплати праці державних службовців, хоча і не стосуються безпосередньо місцевого...

03 червня 2025

Чугуїв та Дандерюд стали партнерами: нове українсько-шведське муніципальне партнерство

Чугуїв та Дандерюд стали партнерами: нове...

  У межах Шведсько-українського форуму муніципального партнерства 21 травня 2025 року у шведському...

02 червня 2025

Каталоги можливостей для громад: підтримка, відновлення, розвиток

Каталоги можливостей для громад: підтримка,...

Навіть у найскладніші часи українські громади знаходять сили рухатися вперед — завдяки взаємній підтримці, співпраці...