Міністерство освіти і науки України розпочало громадське обговорення законопроєкту, спрямованого на унормування НПА щодо створення мережі закладів профільної середньої освіти.
Що пропонується змінити?
1. Встановити нові вимоги до утворення та функціонування академічних ліцеїв:
2. Спростити процедуру реорганізації, зміни типу або ліквідації закладу загальної середньої освіти:
3. Надати право закладам фахової передвищої освіти забезпечувати здобуття профільної середньої освіти професійного та академічного спрямування (за профілями, що відповідають акредитованим у закладі спеціальностям).
4. Забезпечити формування мережі ліцеїв: МОН має розробити, а КМУ до 1 вересня 2025 року затвердити план формування мережі ліцеїв, враховуючи пропозиції місцевих рад та ОВА.
5. Загалом удосконалити законодавчу базу шляхом внесення змін та важливих уточнень до Законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту" та "Про фахову передвищу освіту".
До 22 жовтня 2024 року МОН приймає пропозиції та коментарі щодо законопроєкту, спрямованого на унормування процедури створення мережі академічний ліцеїв.
Зміни напрацьовано за результатами експертних сесій та громадських обговорень, що відбулися за участі та підтримки Проєкту DECIDE.
Долучайтеся до обговорення та діліться своєю думкою щодо цих змін ТУТ
Більше про реформу профільної середньої освіти - у секторальній рубриці порталу "Децентралізація".
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...