Особливості організації роботи зі службовою інформацією та веденням архівної справи військовими адміністраціями населених пунктів
Особливості організації роботи зі службовою інформацією та веденням архівної справи військовими адміністраціями населених пунктів

Рада Європи в рамках Програми «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» спільно з Асоціацією міст України підготувала роз’яснення щодо використання інструкцій з діловодства (у тому числі роботи зі службовою інформацією, ведення архівної справи) військовими адміністраціями населених пунктів.


Цей матеріал є продовженням теми, що стосується особливостей організації діловодства у військових адміністраціях населених пунктів і розроблений Олександром Логіновим, юристом Юридичної служби Асоціації міст України у співпраці з Лесею Федченко, консультанткою Ради Європи.

У роз’ясненнях, що пропонуються до вашої уваги, висвітлені наступні теми:

  • Основні організаційні засади діяльності, пов’язаної з роботою з інформацією з обмеженим доступом;
  • Робота із зверненнями громадян;
  • Організація діловодства по роботі із запитами на інформацію;
  • Законодавство про архівну справу;
  • Загальні правила діловодства та архівного зберігання документів;
  • Порядок ведення архівів військових адміністрацій населених пунктів;
  • Організація архівної справи у військовій адміністрації населеного пункту;
  • Визначення особи, відповідальної за ведення діловодства;
  • Передача документів військових адміністрацій населених пунктів після припинення/скасування воєнного стану.

З роз’ясненнями можна ознайомитися за посиланням

Приєднані файли:
Переглядів: 653
Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Новини на тему: військові адміністрації
Читайте також: