Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

20 березня 2025

21 березня – пресконференція «Досвід цивільного захисту України та співпраця з територіальними громадами»

21 березня – пресконференція «Досвід цивільного...

21 березня 2025 року об 11:00 в Українському кризовому медіа-центрі розпочнеться пресконференція «Досвід цивільного...

20 березня 2025

Мінрозвитку затвердило оновлений перелік територій, де ведуться бойові дії та тимчасово окупованих територій

Мінрозвитку затвердило оновлений перелік...

Міністерство розвитку громад та територій України наказом №376 від 28 лютого 2025 року затвердило оновлений перелік...

20 березня 2025

26 березня - вебінар «Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та фінансові моделі»

26 березня - вебінар «Формування мережі ліцеїв:...

  26 березня, о 15:00 розпочнеться вебінар «Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та фінансові...

20 березня 2025

Майбутнє Гірської громади: як планувати відновлення навіть в умовах повної окупації

Майбутнє Гірської громади: як планувати...

Команда урбаністичної коаліції Ro3kvit спільно з Гірською міською військовою адміністрацію Луганської області...