Як органам управління освітою у громадах сформувати бюджетні запити та організувати бухгалтерський облік - поради

Для новостворених органів управління освітою опубліковано два порадники з шаблонами типових документів про формування бюджетних запитів до органу управління освітою та організацію бухгалтерського обліку. Завантажити порадники з шаблонами можна у нашій бібліотеці ТУТ або за посиланням: novihromady.decide.in.ua.

Порадники будуть корисні керівникам органів місцевого самоврядування, фахівцям з фінансово-господарського обслуговування закладів освіти, керівникам закладів освіти. Матеріали розробили експерти швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» в межах кампанії «Освіта у нових громадах від А до Я».

 

У пораднику «Здійснюємо підготовку бюджетних запитів до органу управління освітою» (ЗАВАНТАЖИТИ 3,7 МБ) є детальні пояснення стосовно:

  • повноважень головних розпорядників бюджетних коштів і розпорядників коштів нижчого рівня;
  • особливостей розробки плану діяльності головного розпорядника бюджетних коштів, проєкту кошторису та бюджетного запиту;
  • складання мережі розпорядників нижчого рівня;
  • вимог щодо оприлюднення бюджетних запитів;
  • особливостей реєстрації органу управління освітою в інформативно-аналітичній системі LOGICA.

Для тих, хто хоче дізнатися більше про формування бюджетних запитів, 22 грудня 2020 року о 14:00 відбудеться вебінар із практиком Оксаною Уланівською, начальницею відділу фінансів Чемеровецької селищної ради Хмельницької області.

Реєстрація на вебінар обов’язкова за посиланням: bit.ly/38wfepZ. У формі можна залишати запитання для спікерки.

Для допомоги у процесі підготовки бюджетних запитів розроблено другий порадник — «Забезпечуємо ведення бухгалтерського обліку в органі управління освітою» (ЗАВАНТАЖИТИ 3 МБ), де детально йдеться про:

  • вимоги чинного законодавства з організації бухгалтерського обліку;
  • першочергові кроки для запровадження бухгалтерського обліку в органі управління освітою;
  • рекомендації щодо створення комунального закладу — «Центру фінансово-господарського обслуговування закладів освіти».

У цьому пораднику надано зразки документів, які визначають облікову політику та організацію бухгалтерського обліку в органі управління освітою.


Довідково

«Освіта у нових громадах від А до Я» — це кампанія для голів та освітніх управлінців новоутворених і реорганізованих громад. Ключова мета — допомогти сформувати ефективну систему управління освітою на місцях. У межах кампанії буде розроблено шість практичних порадників з управління, розвитку і комунікації, відеоінструкції, інфографіки та чек-листи, проведено понад 30 вебінарів і консультативних сесій, зібрано найкращі практики для громад щодо розвитку ефективної системи управління освітою.

Кампанію реалізує швейцарсько-український проєкт DECIDE — «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» спільно з Міністерством освіти і науки України, Міністерством розвитку громад та територій України і Всеукраїнською асоціацією ОТГ.

Детальніше: novihromady.decide.in.ua та Facebook-сторінці.

Теги:

освіта

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

18 листопада 2024

Аналіз реверсної дотації на 2025 рік: експертний огляд

Аналіз реверсної дотації на 2025 рік:...

У контексті активних обговорень під час розгляду державного бюджету на 2025 рік Ігор Онищук, експерт...

18 листопада 2024

Долучайтеся до громадського обговорення проєкту Плану заходів з безбар’єрності на 2025-2026 роки

Долучайтеся до громадського обговорення проєкту...

Усі небайдужі громадяни, профільні громадські організації та експерти мають змогу надати пропозиції до Плану заходів...

18 листопада 2024

«Кластери Відродження» - конкурс грантів від проєкту UCORD з бюджетом у 1,5 мільйони швейцарських франків

«Кластери Відродження» - конкурс грантів від...

Проєкт UCORD оголосив конкурс грантів «Кластери Відродження», спрямований на підтримку культурних партнерських...

18 листопада 2024