Взявши участь у проєкті «Школа 3.0: Об’єднані громади», ліцей Козельщинської ОТГ провів конференцію партнерів - стратегічний захід, на якому учні, вчителі, батьки і шкільна адміністрація намагалися побудувати спільне майбутнє ліцею. Для «історії змін» визначили такі пріоритети роботи:
Нова їдальня, цікаві екскурсії для школярів, змістовна комунікація з батьками... Можна довго перераховувати успіхи Козельщинського ліцею. Але найголовніше, що усі учасники проєкту навчились якісно взаємодіяти, брати відповідальність та досягати поставлених цілей. Більше - у відео…
Проєкт «Школа 3.0: Об’єднані громади» орієнтован на розвиток автономії шкіл та їхньої організаційної культури, впроваджується з березня по грудень 2019 року Центром інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
Це відео було підготовлено за підтримки Європейського Союзу та його держав-членів Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції. Зміст цього відео є виключно відповідальністю його авторів та не може жодним чином сприйматися як такий, що відображає погляди Програми «U-LEAD з Європою», уряду України, Європейського Союзу та його держав-членів Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції.
Теги:
кращі практики освіта освіта управління освітою
Область:
Полтавська областьГромади:
Козельщинська селищна об’єднана територіальна громада Козельщинська територіальна громадаДжерело:
Програма «U-LEAD з Європою»
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...