Уряд виділив 150 млн грн на спортивні комплекси при школах – опубліковано постанову
Держава інвестує 150 млн гривень для розбудови спортивних комплексів при закладах загальної середньої освіти. Про це йдеться у постанові від 17 квітня 2019 року № 376, що опублікована на офіційному сайті Уряду.
Фінансуватиметься будівництво, реконструкція та капітальний ремонт спортивних залів, приміщень для фізкультурно-спортивних занять, плавальних басейнів, стадіонів, стрілецьких тирів, стрільбищ, спортивних полів, спортивних ядер, спортивних майданчиків, а також інших відкритих площинних споруд та їх комплексів.
«Будівництво та ремонт об’єктів відбуватиметься на засадах співфінансування, як і більшість наших субвенцій. Отже, для закладів, розташованих у Києві, містах обласного значення чи тих, що управляються на рівні області, державний бюджет покриватиме не більш 70% витрат. До 90% від вартості проекту держава може профінансувати для закладів, розташованих у районах та в ОТГ. Для шкіл, які знаходяться у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, держава може покрити до 95% витрат на будівництво спорткомплексів», - пояснила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.
Отримати кошти зможуть:
- опорні заклади освіти;
- заклади загальної середньої освіти, розташовані у сільській місцевості з контингентом не менш як 100 учнів;
- заклади загальної середньої освіти, розташовані у міській місцевості з контингентом не менш як 300 учнів.
Надалі протягом 30 календарних днів від дня набрання чинності відповідної постанови обласні держадміністрації мають направити до МОН клопотання з пропозиціями об’єктів від районних держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, а також Київської міської держадміністрації.
Розглядатиме їх спеціально утворена комісія, до складу якої увійдуть представники МОН, Мінмолодьспорту, Мінрегіону, а також члени Комітету Верховної Ради України з питань бюджету.
Передбачено, що комісія діятиме на засадах відкритості та гласності, незалежності, об’єктивності та обґрунтованості рішень.
Так, упродовж місяця комісія здійснюватиме перевірку та оцінку надісланих клопотань, готуватиме на цій підставі пропозиції щодо переліку комплексів, які отримають фінансування. Водночас враховуватимуться:
- строки завершення будівництва комплексу, ступінь будівельної готовності та аналіз ризиків, пов’язаних із будівництвом комплексу;
- обсяги співфінансування з місцевого бюджету та фінансову забезпеченість будівництва комплексу;
- значущість очікуваного соціального ефекту від будівництва комплексу, реалістичність його досягнення.
Обов’язковими умовами для отримання коштів є належність об’єктів до комунальної власності, наявність земельної ділянки та затвердженої проектної документації, а також забезпечення до них безперешкодного доступу маломобільних груп населення.
Безпосередньо розподіл субвенції між окремими місцевими бюджетами затверджуватиметься Урядом за поданням МОН та за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.

Теги:
Лілія Гриневич молодь освіта спорт
Джерело:
Мінісерство освіти та науки

Поділитися новиною:
28 квітня 2025
Реформування української освіти - представники ОВА обговорили найбільш актуальні питання
Реформування української освіти - представники...
23-25 квітня керівники органів управління освітою обласних військових адміністрацій мали змогу обговорити актуальні...
28 квітня 2025
Підвищення енергоефективності будівель - рекомендації учасників хакатону
Підвищення енергоефективності будівель -...
24-25 квітня 2025 року у Трускавці відбувся дводенний офлайн захід “Хакатон з енергоефективності будівель”....
28 квітня 2025
Що передбачає новий законопроєкт «Про професійну освіту» - інфографіка
Що передбачає новий законопроєкт «Про...
Експерти Швейцарського-українського проєкту DECIDE підготували інфографіку з відповідями на такі запитання: Що...
28 квітня 2025
30 квітня - вебінар «Яким має бути інклюзивний та безбар'єрний заклад освіти»
30 квітня - вебінар «Яким має бути інклюзивний...
30 квітня о 12:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE «Яким має бути інклюзивний та...