ВАКАНСІЯ! Головний офіс Центру розвитку місцевого самоврядування шукає заступника голови правління з правових питань
Центральний офіс установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукає заступника голови правління Установи з правових питань (повний робочий день).
За останні кілька років Україна розробила і прийняла різні закони на користь надважливої реформи децентралізації, яка трансформує відношення суб’єктів на національному, регіональному та місцевому рівнях.
На підтримку Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (далі - Установа) - неприбуткової організації, створеної для сприяння впровадженню реформи децентралізації, ми шукаємо високо мотивованого, організованого та інноваційного працівника для вирішення питань, пов’язаних із забезпеченням дотримання законності у діяльності Установи.
Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
- Забезпечення додержання законності у діяльності Установи та захисту її правових інтересів;
- Здійснення юридичного супроводу діяльності Наглядової ради та Правління Установи, підготовка проектів рішень, організація засідань;
- Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів рішень, наказів, інструкцій, положень, інших актів правового характеру, які готуються в Установі, (у т.ч. у її відокремлених підрозділах), участь у підготовці цих документів;
- Вжиття заходів щодо перегляду прийнятих актів Установи;
- Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності Установи;
- Надання правової допомоги відокремленим підрозділам Установи у регіонах та координація роботи юрисконсультів у них;
- Розробка та запровадження системи внутрішнього контролю щодо питань дотримання законності в діяльності Установи;
- Організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів, участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, надання правової оцінки проектів договорів;
- Підготовка пропозицій щодо усунення порушень договірної дисципліни, виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності організації;
- Участь у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення договірної і фінансової дисципліни, забезпечення збереження власності, у боротьбі з розтратами і розкраданнями;
- Підготовка висновків на пропозиції про притягнення працівників Установи до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
- Участь у розробленні і реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни в організації;
- Забезпечення дотримання правил закупівель при здійсненні Установою закупівель товарів, робіт і послуг;
- Представлення інтересів Установи у судових та правоохоронних органах;
- Інформування працівників Установи про нове у законодавстві.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища юридична освіта,
- Глибокі знання трудового законодавства, цивільного, адміністративного фінансового права, податкового законодавства, що регулює діяльність неприбуткових організацій; вітається знання специфіки діяльності неприбуткового сектора в Україні,
- Знання основ управління організацією; організації праці, оформлення договорів, налагодження системи внутрішніх контролів з точки зору дотримання у діяльності вимог чинного законодавства та установчих документів організації,
- Не менше 5 років досвіду роботи на керівній посаді з питань правового забезпечення роботи організації (керівник (заступник керівника) юридичної служби тощо), вітається діяльність в неприбутковому секторі,
- Додатковою перевагою для кандидата є знання системи організації влади, місцевого самоврядування, ходу впровадження децентралізаційної реформи в Україні,
- Обов’язковим є знання української ділової мови, вітається знання англійської мови,
- Знання Microsoft Office,
- Конфіденційність при обробці даних та інформації,
- Надійність, відповідальність,
- Відмінні комунікаційні навички,
- Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді.
Початок роботи: орієнтовно з травня 2019 року.
Ми - молода організація, що швидко розвивається. Ми розуміємо, що рушієм розвитку організації загалом є кожен її співробітник, тому цінуємо кожного. Наш офіс - в центрі Києва, тут зручно, комфортно і, насправді, хочеться працювати. Пропонуємо лише легальну зайнятість та хороші можливості для професійного росту.
З нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу: expertpool@u-lead.orq.ua.
Подаючи заяву, кандидат дає згоду на обробку своїх персональних даних Програмі «U-LEAD з Європою» та Центру розвитку місцевого самоврядування. Персональні дані, надані учасниками, залишаться суворо конфіденційною інформацією і не передаватимуться будь-яким третім особам.
Останній день подачі резюме 03.05.2019

Поділитися новиною:
10 квітня 2025
15 квітня - вебінар «Реформа управління публічними інвестиціями: роль місцевого самоврядування»
15 квітня - вебінар «Реформа управління...
15 квітня об 11:00 розпочнеться вебінар «Реформа управління публічними інвестиціями: роль місцевого...
10 квітня 2025
У ліцеї Сухоплов’янської громади створили сучасне шкільне укриття
У ліцеї Сухоплов’янської громади створили...
Наприкінці березня цього року запрацювало ще одне сучасне шкільне укриття з освітнім простором, створене в межах...
10 квітня 2025
Посібник для громад. Впроваджуємо гендерно...
Як зробити освітню політику громади більш чутливою до потреб різних груп населення? Як аналізувати бюджетні програми...
10 квітня 2025
За I квартал 2025 року до загального фонду місцевих бюджетів надійшло 120 млрд грн
За I квартал 2025 року до загального фонду...
У I кварталі 2025 року до загального фонду місцевих бюджетів надійшло 120 млрд грн, що на 18,4 млрд грн більше у...